Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du får det..men noe går gale...

jeg vil også bli kvitt forskjølelsen så jeg kan møte dama mi

(den skal ikke byttes ut me noen annen forskjølelse, og dama skal ikke vere sjuk.og jeg skal ikke smittes av noen)

6357154[/snapback]

Du blir helt frisk, og er på tur for å møte dama di. Men kjærlighet gjør blind, og du blir påkjørt av en svart Volkswagen Golf, ført av en 50 år gammel dame som "ikke så deg".

 

Jeg skulle ønske det aldri skjedde med meg.

Lenke til kommentar
Du får en kniv, men FBI kommer og stjeler den og sier den er for dårlig!

 

Jeg skal ut å fly snart, håper det går bra!

6359749[/snapback]

 

Er det et ønske at det går bra? Siden du kanskje kan ha flyskrekk er det vel smartest å ikke ødelegge det øsnke :)

 

Jeg ønsker meg en katt :love:

Lenke til kommentar
Du får en kniv, men FBI kommer og stjeler den og sier den er for dårlig!

 

Jeg skal ut å fly snart, håper det går bra!

6359749[/snapback]

 

Er det et ønske at det går bra? Siden du kanskje kan ha flyskrekk er det vel smartest å ikke ødelegge det øsnke :)

 

Jeg ønsker meg en katt :love:

6360047[/snapback]

DU får en katt, men den er mongolid så du må slutte i jobben for å passe på den!

 

Jeg ønsker at denne tråden får en ny post etter meg!

Lenke til kommentar
Det får den, men denne posten er ikke glad i deg.

Jeg ønsker at opp var ned og ned var opp.

6360237[/snapback]

ødela ikke ønsket mitt da. dreit deg ut

6360304[/snapback]

Ja jeg dreit meg ut. Alle står nå i en mobbering rundt meg og dytter meg fram og tilbake mens de hånler av meg :roll:

Lenke til kommentar

du gjør det, og du dreper folk. men du fant ut at banken ble brukt til konfirmasjons selskap og de samtlige drepte er: mora di, farn din, tanta di, onklene dine, besteforeldrene dine pluss maaaaaange fra corleone family..å du ble filmet samtidig..så nå sitter du skikkelig i klisteret...

 

jeg ønsker at nedlasting på internett ble tatt skikkelig hand om :hrm:

Lenke til kommentar
du gjør det, og du dreper folk. men du fant ut at banken ble brukt til konfirmasjons selskap og de samtlige  drepte er: mora di, farn din, tanta di, onklene dine, besteforeldrene dine pluss maaaaaange fra corleone family..å du ble filmet samtidig..så nå sitter du skikkelig i klisteret...

 

jeg ønsker at nedlasting på internett ble tatt skikkelig hand om :hrm:

6361323[/snapback]

Det blir det men siden du og nedlaster får du en glattcelle... :wallbash:

 

Jeg vil hoppe i fallskjerm og den funker, jeg hopper fra 25,000 meters høyde. Jeg overlever og klarer meg bra. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...