Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du får dermed servert afrikanske tarranteller servert levedes dyppet moste saue testikler, til drikke får du massen rundt en kujærne blandet med spyttet til en lama.

 

og dette er det bare du som kan spise for ingen andre våger

 

EDIT: to late

Endret av xitto
Lenke til kommentar

elgen er snill. dere rir i solnedgang og sol oppgang ver dag/kveld. dette pågår så lenge at du freaker og skyter elgen og sender den til fjords. huet henger du på veggen

 

ønsker meg en dommer fløyte dyppet i foriges post moste elge testikler klar til og etes med en jordbær vedsiden av (jeg vil ikke komme til og spy, kveles eller noen form for skades. jeg vil heller ikke komme til og få mindre venner og alt skal være som før. som om jeg hadde spist pannekaker) og du kan heller ikke ødelegge ønsket ved og si at jeg ble tatt til gissel og drept dagen etter, eller noe sånt. det må ha noe med ønsket mitt og gjøre. værsågod og ødelegg ønsket mitt nå =)

Endret av xitto
Lenke til kommentar
Du får den... Litt til venstre i flesen :)

 

Jeg ønsker meg en dessert på bordet som bare jeg kan spise

6353605[/snapback]

 

Her hadde jeg en genial en:

 

Det skjer to ting:

1. En feit fyr spiser desserten din.

2. Du får spise bordet, som du er den eneste som kan spise.

 

Men som svar til det egentlige ønsket:

Du får dommerfløyta, men den er lagd av samme stoff som nøytronstjerner, og er derfor tyngre enn Mount Everest.

 

Jeg vil ha min egen radiokanal!

Lenke til kommentar

Du får det, en piratradio i Kina. Du blir hengt på åpen gate, og reddet av Clint Eastwood, men det viser seg at han vil kastrere deg. Han gjør det og tvinger deg til å ete ballene dine i brun saus. Når du har kommet hjem blir du skutt 35 ganger på et drive-by. Du overlever men blir stum resten av livet.

 

:roll:

 

Jeg vil prøve et drive-by...

Endret av joakim-killer
Lenke til kommentar

du gjør det..men det desverre så har groove street og the corleone family slått seg sammen og crewe ditt blir most...

 

jeg skulle ønske jeg var en udødelig konge i middelalderen som var med i verdens største krig med 1000000000000000 knights og andre ting mot 11111111111111111111111111111111111 orcer og andre ting

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...