Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og dit drog du, du hadde det gøy, vant en bil, skaffa deg den fineste dama, du ble konge i englan og rejerte verden, og julenissen er farn din.

 

jeg skulle ønske 2pac levde

6347394[/snapback]

2pac står opp igjen fra de døde men dagen etter blir han skutt ned av en ape kalt bush. Jeg ønsker meg en ny datapult :)

Lenke til kommentar

Klart du kan! , feilen er at når den er møkkete på begge sider står du igjen med et dilemma :!: "Wtf to do now", dette blir ditt livs spørsmål og du bruker resten av ditt liv til å finne ut av dette :)

 

Ønsker meg ei skikkelig god fyllekule til helga! :)

Lenke til kommentar

du blir gla..du smiler så gale at tryne detter av og alle ser hvor gule tenner du har. du har venner som altid skal gå 10 meter unna deg.

 

jeg vil ikke ha noe annet en det jeg trenger for og overleve (jeg driter i venner og alt det der, I'm a lonesome wolf)

Endret av xitto
Lenke til kommentar

du får en blå ballong, men du inser etterhvert at det bare er maling, som faller av etter hvert. (og da blir den rosa :tease:)

 

jeg ønsker at rommet mitt var ryddig for resten av livet. Og jeg kan ikke blir skadet/dø, det er rent på rommet mitt og ingen/intet kan forstyrre det. Jeg koser meg på rommet, så lenge jeg vil.

 

(ta den du)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...