Suburbian Hero Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Du får pikken din tilbake.men du får ingen damer å bruke den på i resten av evigheten\ til du dør. Jeg vil ha mat, som den som oppfyller ønsket ville ha spist selv. 6340155[/snapback] Du får et dårlig røkt smalahove. Dessuten har skolten plakk og grønn stær.. Jeg ønsker meg absolutt ingen ting.. 6340548[/snapback] Det skjer men da dør du av kreft som du ikke ønsket bort. Jeg vil ha en paraply. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 haha..den slo bra an.. du fikk den men det var first prise og den ble ødelakt ved første dråpe.. jeg ønsker en bra sangstemme Lenke til kommentar
Gene Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 haha..den slo bra an.. du fikk den men det var first prise og den ble ødelakt ved første dråpe.. jeg ønsker en bra sangstemme 6341592[/snapback] Du fikk en nydelig sangstemme, men en politisk leder med veldig mye makt, som tilfeldigvis også er skikkelig dårlig til å synge sørger for at han blir best ved hjelp av en systematisk utryddelse av alle sangtalenter. Jeg ønsker meg en lang og hærlig ferie Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 du får en lang og herlig ferie, men du inser at ferien varte så lenge at du har brukt opp pengene dine, og må tigge for resten av livet ditt jeg ønsker meg ei ku. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Du får en ku, men du gifter deg med den. Jeg ønsker meg gullfisk som gjør meg lykkelig. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 du får gullfisk og blir lykkelig men gullfisken for kreft og dør og du er ulykelig igjen! jeg øsnker meg en dass som vaksr meg i rompa Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) du får ett dass som vasker deg i rompa, så hardt at du begynner å blø. Jeg ønsker at jeg hadde ett dass på rommet mitt Endret 19. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Du får en dass på rommet ditt, men moren din slutter å legge nyvaskede klær i skapet ditt, for det lukter DRITT! Jeg vil ha en ponni ^^ Lenke til kommentar
=-Evensen-= Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Du får en ponni! får se å finne ut at det egentlig er en vanlig hest, og siden du er for liten til en vanlig hest blir den sendt vekk igjen! Jeg ønsker at alle jenter på jord ville ha meg(jeg skal også være singel på det øyeblikket)! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Alle jenter vil ha deg, men når de kommer på nært hold ser de hvor stygg du egentlig er, og løper på meg istedet. Jeg vil ha en ekte ponni! Lenke til kommentar
=-Evensen-= Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Du får en ekte ponnie, men dama di stjæler ponnien og dumper deg for å kunne ri på hel tid på noe anna Jeg ønsker jeg hadde alle spill i verden og alle konsoller for spilla!(bra nok pc til alle pc spill) Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Du samler alt av spill i et lager, men du overoppheter konsollen du spiller på, så alt brenner ned. Jeg vil at kjæresten min skal ri på meg igjen! Lenke til kommentar
=-Evensen-= Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Ønsket er oppfylt, men hun rir ikke på dine edle deler! Hun rir bak på ryggen din så du får ryggproblemer og ikke kan bevege deg! Jeg ønsker meg en kul t-skjorte! Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 du får en kul t-sjorte med ole ivars på..men desverre så er ikke de så populære lenger så du blir tatt til gissel og trua for livet for krenking av iraks nydelige musikk.. jeg ønsker fred på jord! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Fred på jord er greit. Vi flytter krigen ut i verdensrommet. Jeg vil ha en Dalian Sucker 2000. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Du får den og mister den. Jeg vil ha en PS3 Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 du får utroli nok ps3, men det viser seg å vere en elendig kopi av nintendo 64. jeg vil ikke sovne. men sovner jeg så? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) kommer mannen med jåen og drar deg med seg til sitt lille koslige rede for og hilse på satan mor..jeg ønsker og utslette alle diktatorer og ledere og våpen og krig i en pakke og starte en form for et fredelig anarki Endret 20. juni 2006 av xitto Lenke til kommentar
Solid Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Det blir gjort men i prosessen blir du maktgal og finner ut at anarki ikke er den beste løsningen for alle mennesker, men at nakkeskudd er folkets opium. Jeg vil ha en badeand. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Badeand er kreftframkallende derfor bør du ikke kjøpe en. Jeg vil ha middag NÅÅÅÅ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg