Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!


Lakus

Anbefalte innlegg

jeg ønsker og sove uforstyrret i natt , ingen ting skal kunne vekke meg og jeg skal våkne uthvilt i morgne til en normal til , uten skader

6322957[/snapback]

 

Det får du, bare at når du sover så drømmer du dine aller verste mareritt. I tillegg får du en kraftig sædutløsning og vakner opp i et klissehelvete.

 

 

Jeg ønsker meg en utømmelig cola flaske som jeg aldri blir lei smaken av, jeg kan ikke rote den bort, flasken er i uknuselig glass og dersom noen andre en meg berører den får de kraftig strøm i seg.

 

(Ta den!) :p

 

Edit; Oisann, var litt sent ute her ja...

Endret av Nissen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funker fint det, helt til jorda blir mer og mer overbefolket. Alle naturressursene blir brukt opp på null komma null, og folk må bo som sild i tønne. Siden ingen kan dø, lever alle i en evig pine av sult og generell mangel på alt. Ikke går det an å ta selvmord heller, livet kan jo ikke forstyrres!

Forøvrig har også de med en fetish på eldre folk et virkelig stort problem.

 

edit: Og så ønsker jeg meg at noen planter en kule i skallen på Bush (altså, at de skyter ham i hodet. President George W. Bush det er snakk om, for ordens skyld).

Endret av anners
Lenke til kommentar
Du lever også på gjeld, så en torpedo kom og tok dassn din....

 

Jeg vil ha en is som ikke smelter og smaker godt

6324574[/snapback]

 

Det får du, men så kommer en liten unge å spiser den istedet.

 

 

Jeg vil ha dame

6324654[/snapback]

Du får det, men hun pleide å være en mann.

 

Jeg vil ha en badeball som ikke kan ødelegges.

Lenke til kommentar
Jeg vil ha en badeball som ikke kan ødelegges.

 

Du får det, men siden den ikke kan ødelegges så har den et kraftsjold rundt. Så du kan ikke ta på den!

 

Jeg ønsker meg en super boble som jeg kan gå inni. Når jeg går inne i den kan ingen skade meg eller komme inn. Jeg blir også udødelig når jeg er inne i den!

Lenke til kommentar
Gjest Soul-Warrior
Du kan gå inne i den. Det er bare det at den er alt for tung til å beveges, så du kommer ingen steder. I tilleg er den helt svart. Ha det gøy med det uendelige livet ditt!

 

Jeg vil ha en øy i Stillehavet.

6325618[/snapback]

 

du fikk en liten øy i stille have, omtrent 2 kvadratmeter, så kom en olje tanker og kresja i den, det blei så forurenset at det ikke var mulig og gå i nerheten

 

 

 

jeg ønsker skolefri en uke tidligere

Lenke til kommentar

du får skole fri , men du må tømme en møkkakjeller for hand i steden .

 

jeg vil bli så rik at det er en skam , pengene skal være lovelig , og jeg skal kunne bruke di og di er på en konto så jeg kan ikke miste di . og jeg får konto nr tattovert på meg så jeg ikke kan glemme det , den kan heller ikke tømmes for da blir de fylt på .

Lenke til kommentar
Du blir så rik at du får alle pengene i verden. Alle andre dør av fattigdom, og du er igjen helt alene på hele kloden.

 

Jeg vil lære meg å knyte slips (og nei, jeg skal ikke kvele meg selv eller andre med det)

6325977[/snapback]

 

Du lærer deg å knyte slips, men dypper slipset i suppa på middagen du gikk på.

 

Jeg ønsker meg en masse faenskap!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...