Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får det... men hun var dessverre oppblåsbar.

 

Jeg vil ha ei ny klokke!

6322656[/snapback]

Du fekk ei ny klokke, ei "Rolex" klokke i gull til 20000,- Dagen etter kom det ein tjuv og stal den mens du sov.

 

Eg vil ha det nyaste av alle data-komponentar inni dataen min heile tida. Og det skal virke!

Endret av Anders Voldsund
Lenke til kommentar

Alt virker og du starter pcen, Eller rettere sagt; Delene virket. :whistle:

 

Du var en totalt noob og klarte å presse sjermkortet nedi ramsporene, hardisken som cpu-vifte og Psuen helte du vann i. (Du skulle teste ut "Vannkjøling) :p

 

EDIT: Jeg ønsker meg 100 norske kroner, kan ikke stjeles, jeg kan ikke ødelegge dem selv og jeg kan seff bruke dem ;) og foresten; Gud kan IKKE

ta dem fra meg :whistle:

 

*Ødelegg den du ;) *

Endret av ..SupRnova..
Lenke til kommentar

du får 100 kr , du kan bruke dem , men siden di stammer fra nokas ranet blir du fenkslet når du gjør det .

 

 

EDIT: ønsker meg gratis tuborg resten av livet , jeg kommer aldrig til og bli lei smaken , det skal komme på 0,33l flasker , flaskene må være rene og uten dyr i , og jeg har opptrekker til og opne flaskene , og alle flaskene er i uknuselig glass .

 

ta den ;)

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

du får halo 3 , men det kommer til den neste xboxen som ikke kommer før om 5 år

 

EDIT:

 

jeg vil ha alle tuborgene jeg mistet , nå lagrer jeg di på tapperiet , og får leverte 1 kasse i uka så jeg ikke skal rote di bort .

jeg har selvfølglig en pålitelig leverandør som ikke stjeler og altid levere når han skal og bilen virker bestandig .

 

sånn alt er nå dekket ;)

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...