Gå til innhold

***Moderator SLETT denne tråden!***

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er søstra di for faen. Gi henne den jævla PCen. Griske svin!

6178223[/snapback]

Ja og det er snakk om at jeg da har "gitt" henne 5000, og at jeg ikke har noen penger til egen maskin!

Mongo ape :tease: :!:

6178240[/snapback]

Man kan få en tilsvarende ny maskin for sikkert rundt 4000 da :roll:

Lenke til kommentar

Jeg gir opp hele denne tråden, går jo ikke ann og si noe som helst her uten at folk skal ta absolutt alt en sier seriøst.

Og jeg har heller ikke sett en eneste seriøs post som viser hvor mye denne koster i en nettbutikk f.eks, istedenfor kaller dere meg en grisk jævel, snidler, og QXL svindler.

Er det noen som skulle skamme seg her er det nesten dere! Jeg spurte bare hvor mye jeg kunne selge den for!

Sånn.. *********borte*******

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Det har da ærlig talt prøvd å hjelpe deg. Jeg er helt enig med mange andre som har skrevet i denne tråden. Uansett - det er ikke så lett å skjønne problemstillingen din når du har endret alle innleggene dine til:

*********borte******* [14 forbanna tegn akkuratt her!]

Endret du de pga. du driter deg ut, kanskje?

Lenke til kommentar
Det har da ærlig talt prøvd å hjelpe deg. Jeg er helt enig med mange andre som har skrevet i denne tråden. Uansett - det er ikke så lett å skjønne problemstillingen din når du har endret alle innleggene dine til:

*********borte******* [14 forbanna tegn akkuratt her!]

Endret du de pga. du driter deg ut, kanskje?

6178675[/snapback]

Nei, men orker ikke masse meldinger uten hyggelig, eller brukbart innhold.

Når en sier den er verdt ikkeno mere enn 1500 og en annen sier den er verdt rundt 4000 er ikke det serlig brukbart.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...