abcde Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hei.. Har tenkt å anskaffe meg et Asus N4L-VM DH hovedkort og en Intel Core Duo prosessor. Vil de nye Core Duo prosessorene med 64 bit som lanseres senere i år være kompatible med dette hovedkortet slik at jeg ikke trenger å kjøpe nytt hovedkort for å oppgradere? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hei.. Har tenkt å anskaffe meg et Asus N4L-VM DH hovedkort og en Intel Core Duo prosessor. Vil de nye Core Duo prosessorene med 64 bit som lanseres senere i år være kompatible med dette hovedkortet slik at jeg ikke trenger å kjøpe nytt hovedkort for å oppgradere? 6177963[/snapback] Det er det vel ingen av oss som vet. Men ut av det jeg klarer å lese ut av informasjon er det bare HK basert på i975 og muligens i965 brikkesett som kan oppgraderes til nye Core CPUer. Men andre har sikkert mer info enn meg. Haster det ikke med investeringen, ville jeg ventet. Lenke til kommentar
mossing91 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Les førse post i Intel Conore info tråden, der står de hvilke 975 hk som støtter Core 2 Duo som selges i dag. Ellers vil bare 965 (evt. 985) støtte Core 2 Duo (conroe). Lenke til kommentar
abcde Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Er det desktop eller mobile prosessorer dere snakker om her? Det er socket 479 utgaven (mobile) som lanseres til høsten jeg lurer på om vil passe i dette hovedkortet..? Lenke til kommentar
abcde Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Ja, det stemmer:) Men det er den mobile utgaven jeg tenker på. Tror det er Merom den heter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå