ilpostino Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Jeg er på jakt etter en litt tykk/kraftig strikk eller "gummitau" med en tykkelse på 4-6 mm. noen som vet hvor dette kan skaffes? edit: funnet bilde av slik strikk jeg ser for meg. den er her: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Jeg er også på jakt etter klemmer som er vist på bildet gjemt i spoilerteksten - noen forslag til hvor dette kan skaffes? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): edit: uthevet visse deler av teksten... Endret 25. mai 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Ser ikke bildet... 6177859[/snapback] Høyremuseklikk også open image.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 tror jeg har funnet det jeg skalprøve med.... det heter harpunstrikk. sendt mail til noen butikker som selger dykkerutstyr imorgn og skal ringe litt imorgen.. så blir det så bra atte... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Sjekk i støydempingskategorien etter O-ringer! Kan også foreslå sykkeslange (fra f.eks. Biltema). De klemme får du nok på Biltema, Clas Ohlson, Jernia etc. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Sjekk i støydempingskategorien etter O-ringer! Kan også foreslå sykkeslange (fra f.eks. Biltema). De klemme får du nok på Biltema, Clas Ohlson, Jernia etc. 6180437[/snapback] hor effektivt er o-ringer som støydemper..? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 O-ringer holder i lange baner! Jeg monterte O-ringer rudnt min Maxtor 80gb IDE harddisk som bråkte som et uvær og med O-ringer var lyden dempa nærmere 90%, det er jeg sikker på! Bare les i tråden å les litt om alles erfaring. O-ringer er og blir genialt, selv om det kanskje ikke er helt praktisk. Lenke til kommentar
masterboy Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 O-ringer holder i lange baner! Jeg monterte O-ringer rudnt min Maxtor 80gb IDE harddisk som bråkte som et uvær og med O-ringer var lyden dempa nærmere 90%, det er jeg sikker på! Bare les i tråden å les litt om alles erfaring. O-ringer er og blir genialt, selv om det kanskje ikke er helt praktisk. 6181889[/snapback] Jeg synes dette er et genialt produkt! http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SBHDS1&mcat=c95 Koster litt, men ikke mulig å høre diskene etterpå! En annen fordel en kompis oppdaget var at disken har større mulighet til å overleve om man foreksempel skulle være så uheldig at kabinettet faller ned fra skrivebordet! (ofte trangt på lan) Uansett en fordel ved transport i alle fall. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 har lett litt rundt på nettet og funnet ut at kjært barn har mange navn. en slik strikk jeg er på jakt etter heter Harpunstrikk i dykkebutikker, staseslange i butikker som drver innen helsevesenet, chock cord i båtutstyrsbutikker og bungee cord i klartebutikker. jeg skal ta en runde i morgen for å sjekke hva som er best til dette formålet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå