Gå til innhold

Hvor får en tak i gummistrikker?

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en litt tykk/kraftig strikk eller "gummitau" med en tykkelse på 4-6 mm. noen som vet hvor dette kan skaffes?

edit: funnet bilde av slik strikk jeg ser for meg. den er her:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

strikk%20til%20pelagos.jpg

Jeg er også på jakt etter klemmer som er vist på bildet gjemt i spoilerteksten - noen forslag til hvor dette kan skaffes?

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

HDDCase.jpg

edit: uthevet visse deler av teksten...

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

O-ringer holder i lange baner! Jeg monterte O-ringer rudnt min Maxtor 80gb IDE harddisk som bråkte som et uvær og med O-ringer var lyden dempa nærmere 90%, det er jeg sikker på! Bare les i tråden å les litt om alles erfaring. ;) O-ringer er og blir genialt, selv om det kanskje ikke er helt praktisk.

Lenke til kommentar
O-ringer holder i lange baner! Jeg monterte O-ringer rudnt min Maxtor 80gb IDE harddisk som bråkte som et uvær og med O-ringer var lyden dempa nærmere 90%, det er jeg sikker på! Bare les i tråden å les litt om alles erfaring. ;) O-ringer er og blir genialt, selv om det kanskje ikke er helt praktisk.

6181889[/snapback]

Jeg synes dette er et genialt produkt!

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SBHDS1&mcat=c95

Koster litt, men ikke mulig å høre diskene etterpå! :)

En annen fordel en kompis oppdaget var at disken har større mulighet til å overleve om man foreksempel skulle være så uheldig at kabinettet faller ned fra skrivebordet! :cry: (ofte trangt på lan) Uansett en fordel ved transport i alle fall.

Lenke til kommentar

har lett litt rundt på nettet og funnet ut at kjært barn har mange navn. en slik strikk jeg er på jakt etter heter Harpunstrikk i dykkebutikker, staseslange i butikker som drver innen helsevesenet, chock cord i båtutstyrsbutikker og bungee cord i klartebutikker.

jeg skal ta en runde i morgen for å sjekke hva som er best til dette formålet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...