Gå til innhold

Bærbar til WoW

Anbefalte innlegg

Ser ut til at jeg kanskje må kjøpe ny bærbar etter et stygt uhell med pcen tidligere i dag:( Det eneste viktige kriteriet for meg er at jeg kan spille WoW på den. Jeg kan ikke betale mer enn 7000 kr. Noen som har noen tips?

Den jeg hadde intill nylig var en hp compaq nx 6110 med intel celeron 1,40 ghz,760 mb minne og intel chipset 915. den kostet 6000 da jeg kjøpte den i juli i fjor, og den funket helt greit til WoW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bare den kjører WoW er jeg fornøyd

6183104[/snapback]

Skal du kjøre noen form for spill så funker det ikke med VIA sine grafikk-kontrollere.

De fleste sliter med og kjøre noen form for grafiske programmer.. Så sats heller på den som efikkan snakker om.

Endret av Loc Dogg
Lenke til kommentar
Skal du spille så "må" du ha en pc med skjermkort med eget minne. De integrerte løsningene gir for dårlig ytelse. For eksempel X600 gir akseptabel ytelse.

Er ikke det litt feil siden trådstarter skriver i første post

Den jeg hadde intill nylig var en hp compaq nx 6110 med intel celeron 1,40 ghz,760 mb minne og intel chipset 915. den kostet 6000 da jeg kjøpte den i juli i fjor, og den funket helt greit til WoW
Lenke til kommentar
Ser veldig interessant ut Acer AS 3023WLMi-maskinen. Den har visstnok ikke X600 men faktisk X700 ifølge denne gjengen her som har maskinen: http://www.ebuyer.com/customer/products/in...ring=&offset=10

6189616[/snapback]

Jeg tar det med ei klype salt. Men isåfall så er det veldig bra. X700 er en god del bedre enn X600. Men det er mulig at det er variasjon i valg av skjermkort til pcene.

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar
Skal du spille så "må" du ha en pc med skjermkort med eget minne. De integrerte løsningene gir for dårlig ytelse. For eksempel X600 gir akseptabel ytelse.

Når trådstarter ønsker en bærbar som spiller WoW, så er det utidig at hardcore gamere og andre med erfaring støtt skal lesse på mengder av ressurser som slett ikke er spurt etter/ er unødvendig og koster masse... :thumbdown:

Respekter trådstarter og ikke kjør ego... vi er ikke her for å selge, men råde folk som best vi kan!

Lenke til kommentar
Synes efikkans forslag var veldig fornuftig egentlig, gjerne med 512mb ekstra minne når man først skal spille WoW.

Hvis dét var veldig fornuftig... hvordan kan det da ha seg at trådstarter var fornøyd med tilsvarende den han/ hun hadde til nettopp det spillet?

Det er ingen her som bestrider at mere ressurser øker ytelsen, men dette forumet blir som en lekegrind for knøtt med rause ukepenger hvis vi ikke holder tråden!

Lenke til kommentar
Synes efikkans forslag var veldig fornuftig egentlig, gjerne med 512mb ekstra minne når man først skal spille WoW.

Hvis dét var veldig fornuftig... hvordan kan det da ha seg at trådstarter var fornøyd med tilsvarende den han/ hun hadde til nettopp det spillet?

Det er ingen her som bestrider at mere ressurser øker ytelsen, men dette forumet blir som en lekegrind for knøtt med rause ukepenger hvis vi ikke holder tråden!

6192080[/snapback]

Etter min mening er de integrérte løsningene for dårlig, og jeg vet at det ikke er spillbart til WoW. Så da mener jeg det er forsvarlig med 500 kr ekstra for en pc som er langt bedre. Jeg kommer med forslag, men kjøper bestemmer selv. Men jeg er sikker på at kjøper ikke vil angre om vedkommende velger f.eks. forslaget mitt.

Den siste setningen i innlegget ditt velger jeg at jeg ikke tar personlig. Men du motsier deg selv om å holde seg til tema. BTW: jeg har ingen ukepenger og knapt nok nåla i veggen selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...