Gå til innhold

TimeShift (360 demo)

Anbefalte innlegg

Tester Timeshift demoen og må si jeg synes den er kuul.Grafikken er ikke den beste på 360 men liker gameplay.........eneste negative er at det er noe framerate problemer men det blir sikkert fixa før release.

Fått Hitman og denne demoen på samme tid,testa Hitman men det er denne jeg spiller mest.

For de som ikke vet det så er dette et FPS hvor handlingen og miljø er lagt litt inn i fremtiden.

Demoen fulgte med et xbox blad og kommer vel på marketplace når release nærmer seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tester Timeshift demoen og må si jeg synes den er kuul.Grafikken er ikke den beste på 360 men liker gameplay.........eneste negative er at det er noe framerate problemer men det blir sikkert fixa før release.

Fått Hitman og denne demoen på samme tid,testa Hitman men det er denne jeg spiller mest.

For de som ikke vet det så er dette et FPS hvor handlingen og miljø er lagt litt inn i fremtiden.

Demoen fulgte med et xbox blad og kommer vel på marketplace når release nærmer seg.

6177557[/snapback]

Godt mulig at grafikken også blir litt pusset på. Det var jo en demo som kom ganske mye før releasen, så vi får håpe de pusser litt på det meste av det visuelle! :)

Mvh

Martin-sama

Lenke til kommentar

6177557[/snapback]

Godt mulig at grafikken også blir litt pusset på. Det var jo en demo som kom ganske mye før releasen, så vi får håpe de pusser litt på det meste av det visuelle! :)

Mvh

Martin-sama

6187857[/snapback]

Kan bli småjusteringer i grafikken....uten at det kommer til å bli noe bedre.

Testa demoer osv i mange år og har aldri sett at grafikken har blitt noe bedre fra en demo til fullversjon.

Var i himmelen da jeg fikk en GT3 demo 6mnd før release til ps2,grafikken var den samme bortsett fra en mytt veiskilt her og der osv. på final release.

Skal grafikken bli bedre her så må vel spillet kodes om fra begynnelsen av......

Men fixer dem frameraten så blir spillet bra

Endret av dudley.no
Lenke til kommentar
TimeShift var helt konge på Xbox..håper TimeShift til 360 tilbyr like god action, bra grafikk eller ei: TimeShift skårer på spillopplevelsen hos meg ihverfall

6188613[/snapback]

Nå har da TimeShift ikke kommet til Xbox enda. Det kommer, men sannsynligvis etter 360-releasen.

Sikker på at du ikke tenker på TimeSplitters, TimeCrisis eller noe annet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...