dudley.no Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Tester Timeshift demoen og må si jeg synes den er kuul.Grafikken er ikke den beste på 360 men liker gameplay.........eneste negative er at det er noe framerate problemer men det blir sikkert fixa før release. Fått Hitman og denne demoen på samme tid,testa Hitman men det er denne jeg spiller mest. For de som ikke vet det så er dette et FPS hvor handlingen og miljø er lagt litt inn i fremtiden. Demoen fulgte med et xbox blad og kommer vel på marketplace når release nærmer seg. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 jeg også har det demoen og likte det spillet ikke noe særlig... var for vanskelig. det jeg likte på den DVD var videoene fra Rumble Roses XX og Burnout Revenge Demo Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Tester Timeshift demoen og må si jeg synes den er kuul.Grafikken er ikke den beste på 360 men liker gameplay.........eneste negative er at det er noe framerate problemer men det blir sikkert fixa før release.Fått Hitman og denne demoen på samme tid,testa Hitman men det er denne jeg spiller mest. For de som ikke vet det så er dette et FPS hvor handlingen og miljø er lagt litt inn i fremtiden. Demoen fulgte med et xbox blad og kommer vel på marketplace når release nærmer seg. 6177557[/snapback] Godt mulig at grafikken også blir litt pusset på. Det var jo en demo som kom ganske mye før releasen, så vi får håpe de pusser litt på det meste av det visuelle! Mvh Martin-sama Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Tester Timeshift demoen og må si jeg synes den er kuul.Grafikken er ikke den beste på 360 men liker gameplay.........eneste negative er at det er noe framerate problemer men det blir sikkert fixa før release.Fått Hitman og denne demoen på samme tid,testa Hitman men det er denne jeg spiller mest. For de som ikke vet det så er dette et FPS hvor handlingen og miljø er lagt litt inn i fremtiden. Demoen fulgte med et xbox blad og kommer vel på marketplace når release nærmer seg. 6177557[/snapback] Godt mulig at grafikken også blir litt pusset på. Det var jo en demo som kom ganske mye før releasen, så vi får håpe de pusser litt på det meste av det visuelle! Mvh Martin-sama 6187857[/snapback] Kan bli småjusteringer i grafikken....uten at det kommer til å bli noe bedre. Testa demoer osv i mange år og har aldri sett at grafikken har blitt noe bedre fra en demo til fullversjon. Var i himmelen da jeg fikk en GT3 demo 6mnd før release til ps2,grafikken var den samme bortsett fra en mytt veiskilt her og der osv. på final release. Skal grafikken bli bedre her så må vel spillet kodes om fra begynnelsen av...... Men fixer dem frameraten så blir spillet bra Endret 27. mai 2006 av dudley.no Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 TimeShift var helt konge på Xbox..håper TimeShift til 360 tilbyr like god action, bra grafikk eller ei: TimeShift skårer på spillopplevelsen hos meg ihverfall Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 TimeShift var helt konge på Xbox..håper TimeShift til 360 tilbyr like god action, bra grafikk eller ei: TimeShift skårer på spillopplevelsen hos meg ihverfall 6188613[/snapback] Nå har da TimeShift ikke kommet til Xbox enda. Det kommer, men sannsynligvis etter 360-releasen. Sikker på at du ikke tenker på TimeSplitters, TimeCrisis eller noe annet? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 hoy! lit rask i svingen her: mener selvsagt TimeSplitters ..men siden vi er inne på det, kommer det noe 360 versjon..? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Såvidt jeg vet, har ikke noe nytt Timesplitters blitt annonsert. Men utviklerne (Free Radical) holder nå på med Haze, så forhåpentligvis kommer det et etterpå Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Såvidt jeg vet, har ikke noe nytt Timesplitters blitt annonsert. Men utviklerne (Free Radical) holder nå på med Haze, så forhåpentligvis kommer det et etterpå 6188912[/snapback] Ååååh timesplitters vil jeg å ha en 360 versjon av Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hvor finner dere TimeShift demo til 360? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hvor finner dere TimeShift demo til 360? 6193626[/snapback] Som trådstarter sa, fulgte demoen med et Xbox-blad. Men siden den allerede finnes der, er det sikkert ikke så altfor lenge til vi kan laste den ned via Marketplace Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå