Mafo Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Veldig mange lar mobiltelefon ligge hjemme når de går på trening. Dette er det ingen grunn til, den kan nemlig bli din beste motivasjonshjelper. Les mer Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Må si dere virkelig har lagt hodene sammen for å finne på trening med mobilen, kreativt. Lenke til kommentar
eiwoh Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Flott guide! De fleste av oss trenger motivasjon for å komme igang med å trene... Lenke til kommentar
Petitzo Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Er en ulempe med telefonen når du tar den med på joggetur. Det er at folk kan nå deg. Kjekt å bruke den som mp3-spiller, men ikke fullt så kjekt når en melding eller samtale tikker inn, og du må ned i lomma for å fikse. Men ellers morsom guide, over ting en ikke ville komme på i farten. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Kreativt, men totalt unyttig. Greit med kalender. Helt enig, men svært knotete og tungvint med mobil når man trener. Synd at forfatter ikke har nevnt at telefoner svært skjelden er glad i fuktighet -> svette... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Kreativt, men ikkje praktisk. Eg trener masse og når eg har med mobil så blir det lite praktisk. Ein bruker digital klokke for å ta tiden og den er langt lettere og mindre. Synes det er så jevlig irriterende vis eg har mobil i lommen. Den hopper hit og dit og irriterer. Musikk og trening er ein veldig fin sak. Men så har det seg slik at mp3 er langt lettere og mindre, men har også meir lagringsplplass. Dessuten har man med mobil, blir man meir opptatt av å knote med mobilen enn av treningen. Lenke til kommentar
Svimen Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Syns det er greiere med ein rein mp3 spiller. Min , Iriver-IFP799 har óg veske og feste til armen. Også er har den flash minne då.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg