Christian86 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 lurte på hva som skjer dersom en stryker 3 ganger i et fag på høgskole. Vil man ikke kunne ta et annet fag for å kompensere tapet av poeng, eller er man dødsens? Lenke til kommentar
Kremfjes Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Man søker om å ta den en 4dje gang. Det går stort sett fint, med mindre du stryker på alt, og har flere fag hvor du har "brukt oppp" forsøkene dine. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Man søker om å ta den en 4dje gang. Det går stort sett fint, med mindre du stryker på alt, og har flere fag hvor du har "brukt oppp" forsøkene dine. 6177519[/snapback] er eneste av 10 eksamner jeg har strøket på, og antakeligvis den siste. jeg vil bare ha bachlor graden min, men er skit redd at å stryke i matte (som sikkert skjer) skal ødelegge det hele Lenke til kommentar
Kremfjes Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Ja, da er det ingen problem å søke om en fjerde gang Høgskolene liker jo å få studentene "gjennom systemet". Noen høgskoler er strengere enn andre, men det er i ingens interesse at du ikke får fullført graden din Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Ja, da er det ingen problem å søke om en fjerde gang Høgskolene liker jo å få studentene "gjennom systemet". Noen høgskoler er strengere enn andre, men det er i ingens interesse at du ikke får fullført graden din 6178106[/snapback] men hvis jeg ikke fikser matte. Kan det tapet kompanseres med sommer kurs som gir de manglende 6p? da får jeg 180 poeng Lenke til kommentar
Kremfjes Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Det kommer helt an på hvilken linje du går på, men jeg tviler egentlig litt. Jeg mangler også et fag (på 3sp) for min bachelorgrad, med eksamen i morgen. Er i full jobb for tiden, så hvis jeg kan ta et sommerkurs for å kompensere så er jeg også meget interersert i dette. Eksamenen i morgen kommer nemlig til å gå til h**te Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 går økonomi, og problemfaget er grunnleggende matte. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 går økonomi, og problemfaget er grunnleggende matte. 6178397[/snapback] Det er vel ikke spesielt vanskelig. Bare for å gni det inn. Det beste er nok å høre med studieveileder på skolen du går. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 går økonomi, og problemfaget er grunnleggende matte. 6178397[/snapback] Det du er på jakt etter er studieplanen til bachelorprogrammet. Jeg vil vel tro at dette emnet inngår blant de obligatoriske emnene for å få graden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå