ilpostino Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 er jeg lei av å lete meg frem og ikke finne hvor jeg skal gjøre dette, så jeg spør likesågodt her: hvordan aktiviseres DMA i windows 2000? Når jeg brenner (med min plextor 40/12/40) hakker mp3'ene jeg spiller i winamp, og det tyder vel på at dma ikke er aktivisert...(?) Lenke til kommentar
chimera Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 egenskaper i device manager på disken always use DMA Lenke til kommentar
chimera Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 egenskaper i device manager på disken always use DMA Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Start - innstillinger - kontrollpanel - system - maskinvare - enhetsbehandling - IDE/ATAPI_kontrollere. Se på egenskapene og avanserte innstillinger til primær eller sekundær IDE-kontroller. Jeg går ut fra at brenneren din er master på sekundær IDE-kontroller (enhet 0). Men sjekk gjerne at overføringsmodus på de andre enhetene dine er riktig. :smile: Sveinl. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 device manager tilsvarer hva i norsk win2k? sorry hvis jeg er litt sær/treg...sovet lite i det siste.... :wink: Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Enhetsbehandling vel :smile: Sveinl. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 fant ut av det Sveinl..takker for hjelp...nå fant tilogmed os'et ukjent hw..som har med udma å gjøre...så var ikke rart jeg ikke fant det... :smile: Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 synes det er litt merkverdig at jeg fikk til dma etter å ha avinnstalert drivere som fulgte med cd'n til hovedkortet. det var nemmelig ultra dma kontrollere hvor jeg ikke fant noe som helst angående dma... nå har jeg bare 'vanlige' ide-kanaler...og dma aktivert. hva kan bli bedre enn det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå