tozaick Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny stasjonær PC, kom over disse PCene på dinside.no: http://www.dinside.no/php/art.php?id=303482 For meg ser alle PCene gode ut. Jeg kommer til å bruke PCen til å spille en del nye spill, se på filmer og surfing. Vil også at den skal være så stille som mulig. Hadde vært takknemlig om noen av dere gidder å komme med deres synspunkt på hvilken jeg bør kjøpe. Håper på svar innen utgangen av mai Endret 25. mai 2006 av tozaick Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Har sett litt igjenom nå oghar kommet fram til to pcer: PC Data og Netshop. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Komplett og netshop deler førsteplassen i kåringen. Vi har nok en gang blitt nødt til å dele førsteplassen. Både Komplett og Netshop har gjort svært gode jobber med å sette sammen tilbudene. Vi gratulerer! Lenke til kommentar
mossing91 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Komplett og netshop deler førsteplassen i kåringen. Vi har nok en gang blitt nødt til å dele førsteplassen. Både Komplett og Netshop har gjort svært gode jobber med å sette sammen tilbudene. Vi gratulerer! 6177559[/snapback] Til spill er Netshop desidert best med knall skjermkort! Lenke til kommentar
O.J Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 kommer an på bruken, netshop har bedre skjermkort, mens komplett har bedre prosessor. ellers er tilbudene ganske like. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) ikke for å være negativ, men trådstarter slår meg ikke som en dreven overklokker ps: det kan skjermkortet også Endret 25. mai 2006 av O.J Lenke til kommentar
OpterCop Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Ville ha bygget en pc selv, ikke kjøpt en fedig bygd Bygger du selv vet du hva du får Lenke til kommentar
O.J Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 vil jeg si man får når man kjøper ferdig og. pluss at de forhåndsinnstallerer xp på den, setter opp partisjoner og lager en recovery cd til deg. men smak og behag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå