chimera Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg trenger en guide til hvordan låse opp multiplier på en AMD athlon XP2400+ uten FOR mye klussing. Går det? Lenke til kommentar
gadus Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 overklokking.no har vist fremgangsmåten i en artikkel tidligere. Der er det godt forklart med gode bilder (orginalen er hentet fra overclockers.com) Du trenger litt araldit og ledende lakk (type lakk for trådene i bakruta på bilen) Det er meget enkelt, så kjør i vei. Lykke til:-) Lenke til kommentar
WinZ Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Om du ikke skulle greie å finne linken selv, er den vertfall her: http://www.overklokking.no/cpu/athlon_xp_u...king/index.html Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Det vil IKKE gå. Det er en mer komplisert prosess som skal til for å låse opp alle XP-cpu-er etter 2100+... Du finner den hvis du søker på nettet, men jeg ville tenkt meg om to ganger før jeg forsøkte med en ny fin CPU. Hvor langt kommer du uten å låse opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå