Sheldon C Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg skal kjøpe en ny PC til hjemmebruk, hovedsaklig surfing men også litt spilling. Forleden så fikk jeg et tilbud i Posten fra Dell med følgende spec: Intel 2,8GHz Windows media center 2048 Mb 320 Gb (2x160) Dell 19" flatskjerm 256Mb nVidia GeForce 7900GS Dvd RW Media card reader Pris 10000,- Noen som har erfaringer med denne maskinen? Er grafikk kortet brukbart til spill? Hvordan er støynivået på Dell maskiner? Hvordan er kvaliteten på en Dell 19" skjerm? Takknemlig for alle svar... Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Håper fremdeles på svar på denne, planlegger å bestille imorgen. Lenke til kommentar
Sgt.Death Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Har sett på akkurat den samme pc og satt opp denne specen. Intel® Pentium® D 930 Dual Core Prosessor XP Professional 2048MB Dual Channel DDR2 533MHz 256MB nVidia™ GeForce 7900GS osv... Er dette bare en ræl pc eller vil den fungere godt til spill og redigering av film etc. Altså litt tyngre multimedia oppgaver enn bare det å se på film. Jeg har sett på Dell sine XPS pcer og de blir i dyreste laget synes jeg. Takknemlig for alle svar Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 @ Bond: Det der ser ut som et godt tilbud. Hvis spill ikke kommer i første rekke kan det nesten bli overkill med 2GB RAM, men hvis du vil være "Vista-klar" kan det være en god ide fordi den kommer til å ta mye ressurser. @ Sersjant Død: Det bør holde ja. Lenke til kommentar
Sgt.Death Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hjertlig takk for raskt svar G.G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå