Hotel Papa Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Heisann... En kompis av meg blei banna fra TV2 sin server for noen dager siden pga et lite uhell.. Han satt i en Buggy og skyter inn mot et hus der det var en MEC dude, men plutselig dukker det opp en friendly og han får planta et heftig hodeskudd i han.. 5sekunder etter blei han banna, vi trodde det var en temp ban men han har enda ikke blitt unbanna.. Han har heller ikke spilt så mye på den serveren der og har såvidt jeg vet INGEN punish eller noe av det slaget.. Er det noen som vet om TV2 har et forum vi kan spørre på? Eller noen som har opplevd liknende? -EvenruD- Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Her kan du klage på bans, admins, TKere, juksemakere, plageånder osv. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Takk skal du ha Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Kva er det som går av tv2 serverene? Hm. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Nei, vet ikke. De banner, og kicker folk i ett sett. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Nei, vet ikke. De banner, og kicker folk i ett sett. 6177803[/snapback] Aldri sett folk bli kicka derfra uten om auto-sakene. Aldri sett en admin heller. Lenke til kommentar
spec-ops Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Og massevis av teamkills for fly og forcing teamkills og lignende på de serverene En av de grunnene til at jeg skaffet meg min egen server Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 jeg opplevde en gang at jeg ble skutt med sniper av en fyr som ville ha fly hver runde... ble skutt 3 ganger... var glad fordi at tv2 kom til å banne han men tror du faen meg ikke at han ikke ble det! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Og massevis av teamkills for fly og forcing teamkills og lignende på de serverene En av de grunnene til at jeg skaffet meg min egen server 6188190[/snapback] Gif us ip da så kan vi ha en intern krig mellom oss på hw.no Lenke til kommentar
iDude Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 jeg opplevde en gang at jeg ble skutt med sniper av en fyr som ville ha fly hver runde... ble skutt 3 ganger... var glad fordi at tv2 kom til å banne han men tror du faen meg ikke at han ikke ble det! 6188331[/snapback] Følger du linken i svar nummer 2 så kan du legge inn en sak på fyren. Dokumenter med screenshots/battlerecorder så blir han bannet en stund. Folk som blir tatt ofte på denne måten risikerer permban. Ang admins så ser jeg på battle.no at tv2 leter etter flere admins, så kanskje situasjonen bedrer seg. Uansett, de har vel over 30 servere oppe og går, så tv2 har jo et fantastisk tilbud til bf2-spillere. Et par smacktards i ny og ne bekymrer meg lite. Lenke til kommentar
warex Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 TV2 er et kanon tilbud for dem som spiller Battlefield 2 og ønsker å kunne variere mellom server grupper som har forskjellige regler. Faktum er at flere av admins fra BF.no nå også har joinet TV2 sin admin gruppe.... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Foretrekker faktisk TV2 framfor Battlefield.no nå... Syns det er så evig digg å tenke på at noobs slipper å bli sprengt av AT-minene dine eller Claymoren som du legger ut! Lenke til kommentar
spec-ops Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) IPen til serveren er 8.6.193.226:16567 Den står nå i USA, så pingen er nokså høy, men skjelden lag. Den kommer også til å bli flyttet til en plass i London så fort det er plass der. EDIT: er forresten bare 20 slots ranked da Endret 27. mai 2006 av spec-ops Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 jeg opplevde en gang at jeg ble skutt med sniper av en fyr som ville ha fly hver runde... ble skutt 3 ganger... var glad fordi at tv2 kom til å banne han men tror du faen meg ikke at han ikke ble det! 6188331[/snapback] Uten at jeg vet hvordan du har dokumentert hendelsen så vet jeg at alle som teamkiller med overlegg blir bannet fra TV2 dersom du kan dokumentere det. Hvis du ikke kan dokumentere det så kan de selvfølgelig ikke banne på påstand. Last ned demo fra battlerecorder etter runden og ta screenshot for å dokumentere teamkills. Jeg gjør alltid dette, og får folk bannet som perler på snor. Gjengangere får permban etter 4. forseelse eller tidligere avhengig av alvorlighetsgrad. Har fått mange bannet i 14 dager, ikke mye som er deiligere (i BF2) enn å bli kvitt avskummene på serverne. Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Nei, vet ikke. De banner, og kicker folk i ett sett. 6177803[/snapback] De har autokick ved språkbruk, kick ved 2.gangsforseelse. Du blir også kicket etter 4 teamkill m/punish hvis jeg husker riktig. Bra ordning. Se www.battle.no for mer informasjon om serverne. Etter min mening burde det være flere admins og mer kicking og banning på de serverne, mye utenlandsk avskum som kun spiller der for å lage kvalm. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 jeg opplevde en gang at jeg ble skutt med sniper av en fyr som ville ha fly hver runde... ble skutt 3 ganger... var glad fordi at tv2 kom til å banne han men tror du faen meg ikke at han ikke ble det! 6188331[/snapback] Følger du linken i svar nummer 2 så kan du legge inn en sak på fyren. Dokumenter med screenshots/battlerecorder så blir han bannet en stund. Folk som blir tatt ofte på denne måten risikerer permban. Ang admins så ser jeg på battle.no at tv2 leter etter flere admins, så kanskje situasjonen bedrer seg. Uansett, de har vel over 30 servere oppe og går, så tv2 har jo et fantastisk tilbud til bf2-spillere. Et par smacktards i ny og ne bekymrer meg lite. 6188438[/snapback] Har du link til det stedet jeg kan søke? Tenker jeg vil prøve meg som admin jeg... Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 jeg opplevde en gang at jeg ble skutt med sniper av en fyr som ville ha fly hver runde... ble skutt 3 ganger... var glad fordi at tv2 kom til å banne han men tror du faen meg ikke at han ikke ble det! 6188331[/snapback] Følger du linken i svar nummer 2 så kan du legge inn en sak på fyren. Dokumenter med screenshots/battlerecorder så blir han bannet en stund. Folk som blir tatt ofte på denne måten risikerer permban. Ang admins så ser jeg på battle.no at tv2 leter etter flere admins, så kanskje situasjonen bedrer seg. Uansett, de har vel over 30 servere oppe og går, så tv2 har jo et fantastisk tilbud til bf2-spillere. Et par smacktards i ny og ne bekymrer meg lite. 6188438[/snapback] Har du link til det stedet jeg kan søke? Tenker jeg vil prøve meg som admin jeg... 6191895[/snapback] Du må være over 18 år. Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 litt ot,men hvorfor i alle dager er det så farlig om man blir bannet på en server i bf2? finnes det liksom bare 3 servere elns til sammen? :S Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Hvis man ser bort i fra alle de tullingene som spiller der fra tid til annen så er det jo ganske bra servere da. Det er 30 TV2 servere tror jeg.. Men han fyrn i første posten min blei unbanna igjen dagen etter jeg skrev denne posten elns.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå