Trancton Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Har kjøpt meg en samsung SyncMaster 959NF til rett under 4000 kroner. På skjermen ligger det to permanente supersmalelinjer som går tvers over skjermen... Dette er vel ikke normalt? De er ikke i veien, men forbanna irriterende! De er bra synlig på hvit bakgrunn... er dette retuberettiget, eller normalt på skjermer!? Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Om d er en flatscreen du har kjøpt er nok dette ganske vanlig. Et problem som har oppstått. Min teori er at de har "knekt" bilderøret for å få det flatt...(?) Lenke til kommentar
chimera Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg må nok dessverre si at det er "normalt" hvis skjermen din har Triton katoder(tre stykk). Dette er visst noe man blir vant til....! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Antagelig er billedrøret av Trinitron-typen, og dermed får du med disse stripene på kjøpet! Ingen reklamasjonsgrunn tror jeg. Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Jepp er en flatskjerm det... forbanna plagsomt på hvit bakgrunn! Jaja, får se på den lyse siden... slipper å sende den i retur til komplett.no... _________________ I may not know much about hardware, but I'll still whoop your ass in Medal of Honor any time! [ Denne Melding var redigert av: Trancton på 2002-10-08 00:00 ] Lenke til kommentar
LeD Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 På skjermer med Trinitron og liknende bilderør skal det være 2 smale striper. Dette er to tynne tråder som skal stabilisere bildet, og er altså en "bra ting". De fleste vil raskt venne seg til dem, men noen fortsetter å irriterer seg over dem hele livet. LeD Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Har stripene selv..du blir fort vant til de, og selv om du et de er der ser du de ikke uten at du ser etter dem til slutt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå