tante_olga Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg har problemer med å få mitt SB live 5.1 kort til å virke under RH 8.0. Kortet blir riktig identifisert, men da jeg får beskjed om å trykke på knappen for å få test lyd så er det ingen lyd. Lyden er også borte ellers også. Har noen opplevd det samme og funnet en løsning på det. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 vel.. har samme saken da men har ikke det problemet nå lengre,, jeg har et hk med lydkort sak på og det hadde jeg ikke disablet i biosen, så den fant begge,, men ingen ville det komme lyd ut av. Lenke til kommentar
tidus Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 hmm.. Har også ett 5.1 kort som fungerer utmerket i RH 8.0, og i de foregående versjonene. Lenke til kommentar
Ptomania Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg vet ikke om emu10k1 leveres med RH8.0.. Hvis det ikke gjør det må du laste ned og kompilere drivere fra creative sine hjemmesider. Ptomania Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-08 01:13, skrev Ptomania:Jeg vet ikke om emu10k1 leveres med RH8.0.. Hvis det ikke gjør det må du laste ned og kompilere drivere fra creative sine hjemmesider. Ptomania jo det følger med og den fant det selv osv.. Lenke til kommentar
Stim Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Hei Hadde problem med mitt Live! Platinum kort. Fant ut at jeg måtte disable PnP OS valget i biosen for å få den til å funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå