uffewas Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Ble skuffet da Tomb Raider : Angel of Darkness kom , der kunne man ikke bruke styretastene (piltastene) til å styre Lara. Hvordan er det med kontrollen i Tomb Raider : Legend ?? Dette er viktig hvis jeg skal kjøpe spillet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Da kan jo alltids laste ned demoen og teste da? Eg har ikkje spillt TR på PC så eg kan ikkje uttale meg. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Personleg så syns eg det gjekk heilt greit å bruke tastaturet. Men det beste er nok å bruke ein gamepad. Som Mala seier, test ut demoen så kan du sjå kva du synes sjølv. Lenke til kommentar
uffewas Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Glemte selvfølgelig å si at dette gjelder Playstation 2. Beklager. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Glemte selvfølgelig å si at dette gjelder Playstation 2.Beklager. 6177129[/snapback] Då må du bare sjå bort i frå svaret mitt. Det kan kanskje vere ein ide å endre emnetittelen litt sånn at dette kjem klarare fram (Forslag: «Hvordan er spillkontrollen til TR: Legends (ps2)»). Du kan endre emnetittelen med rediger-knappen i første innlegg. Sidan det bare er konsoll-versjonen som er relevant for spørsmålet dit, passer tråden betre under "Spørsmål og svar - Konsoll". Eg flytter derfor tråden dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå