Konsoll Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 *Har du prøvd begge kommenter din mening! *Noen andre fightspill som kan anbefales? Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Det har ikke kommet ut ennå, men Soul Calibur 2 kommer sikkert til å bli kult. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Så Tekken4 til salgs hos Maxi Storsenter på Hamar til 500,- ... genialt spill. Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg er ingen beat'em'up expert eller noe, men DOA3 synes jeg er mye artigere å spille enn Tekken.. DOA er mye raskere også :smile: SC2 ser jeg frem til! Håper det blir mulig å få japanske stemmer, mye råere enn den halvhjerta engelsken jeg har hørt i videoen :/ Lenke til kommentar
chubby_man Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Doa3 har fått bedere kritikk enn tekken, tekken har får en del dårlig Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 dead or alive 3 har litt bedre grafikk enn tekken tag, men av alle slossespill jeg har spilt er det glatt det dårligste. alle characterene er slik som steve fox er i tekken 4 eller eddy i tekken tag. liker du de er jo det bra for deg. tekken tag er best! Lenke til kommentar
Rune S Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Snart kommer dead or alive 4. Lenke til kommentar
Konsoll Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-10 22:33, skrev evil_snowman:dead or alive 3 har litt bedre grafikk enn tekken tag, men av alle slossespill jeg har spilt er det glatt det dårligste. alle characterene er slik som steve fox er i tekken 4 eller eddy i tekken tag. liker du de er jo det bra for deg.tekken tag er best! Så det du sier er at det er BETYDELIG større variasjon i teknikkene/bevegelsene til de forskjellige figurene i Tekken 4 (og Tekken Tag) enn hva det er i Dead or Alive 3? Interessant....hmmm.... Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 jeg spilte litt doa3 med min fetter som har xbox, dette spillet er kampsportspillenes svar på spray-and-pray. alle folkene der var som å spille med eddy eller steve fox i tekken. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 evil_snowman = El Polla er to sider av samme sak (PS2 fanboy, hater alt som har med MS og Xbox å gjøre). Og skal jeg si dere hvordan jeg fant det ut? hmmmmmmmmmm..... det var søren meg samme e-mail adresse gitt. BOOOOOOOOOOOM!! El_Polla/evil_snowman det er kanskje på tide å pakke sammen nå. Du er avslørt. Eller først så vil jeg gjerne at du forkalrer hvorfor. Følte du at du var litt alene om meningene dine? Trengte du en som kunne støtte deg? God bedring til deg og! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-12 00:47, skrev Jc-g:evil_snowman = El Polla er to sider av samme sak (PS2 fanboy, hater alt som har med MS og Xbox å gjøre). Og skal jeg si dere hvordan jeg fant det ut? hmmmmmmmmmm..... det var søren meg samme e-mail adresse gitt. BOOOOOOOOOOOM!! El_Polla/evil_snowman det er kanskje på tide å pakke sammen nå. Du er avslørt. Eller først så vil jeg gjerne at du forkalrer hvorfor. Følte du at du var litt alene om meningene dine? Trengte du en som kunne støtte deg? God bedring til deg og! flott detektiv arbeid gitt, du tok meg der ass, hva skal jeg gjøre nå? :sad: Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 jeg skyter meg, hadetbra. Lenke til kommentar
Psifon Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Men folkens, har dere ikke lært noe?!? Tekken suger intenst på pal systemer. Det gjelder hele serien. Det går JÆVLI treigt. Tekken er kun spillbart på NTSC, da går det ca. like fort som DOA. Jeg digger kontrollsystemet på tekken spillene, men DOA er en verdig utfordrer. Jeg vil si det er en smaksak. Men når det gjelder spill i denne kategorien, er det Soul Calibur 2 som gjelder. Tror det kommer til å rocke ufattekig mye :smile: Lenke til kommentar
Konsoll Skrevet 12. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2002 Der fikk jeg ny pc...fra AMD 233Mhz - 16Mb SdRam - 2GbHDD -ATI Rage 2 - CdRom til...... DEILIIIIG... :smile: :smile: :smile: _________________ P4 2.4Ghz - 1Gb RdRam - 120Gb HDD -GF4 Ti4600 - DVD+RW/CD-R/RW [ Denne Melding var redigert av: Konsoll på 2002-10-13 02:15 ] Lenke til kommentar
Viquingue Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Bare et spørsmål om Tekken4 som jeg ikke gidder å lage et nyt topic for; Det skal vistnok vere med capoeira der, er det "ekte" eller "faket" capoeira? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-13 12:55, skrev Viquingue:Bare et spørsmål om Tekken4 som jeg ikke gidder å lage et nyt topic for;Det skal vistnok vere med capoeira der, er det "ekte" eller "faket" capoeira? capoeira greiene er ikke blitt forandret på siden tekken tag. Lenke til kommentar
Viquingue Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 var det ekte capoeira der? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-13 23:12, skrev Viquingue:var det ekte capoeira der? har ikke peil på capoeira, men jeg går utifra det er ekte siden de har laget bevegelsene ved å plassere sensorer på folk som gjør tingene i spillet. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Stemmer det, hvis man ser gjennom creditsene på slutten av spillet, ser man at Namco har hyret inn kampsportutøvere, blant annet de som driver med Capoeira. Ser også at representanter fra Kyokushinkai Karate er til stede - sikkert for å få inn bevegelsene til "nye" Jin. Som tidligere utøver av denne stilarten, kjenner jeg igjen bevegelsene Jin utfører i kataen sin (Embu 1 & 2). Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-14 10:03, skrev EviLEddiE:Stemmer det, hvis man ser gjennom creditsene på slutten av spillet, ser man at Namco har hyret inn kampsportutøvere, blant annet de som driver med Capoeira. Ser også at representanter fra Kyokushinkai Karate er til stede - sikkert for å få inn bevegelsene til "nye" Jin. Som tidligere utøver av denne stilarten, kjenner jeg igjen bevegelsene Jin utfører i kataen sin (Embu 1 & 2). men vet du om det er ekte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå