Gå til innhold

Tekken 4 eller Dead or Alive 3?


Konsoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ingen beat'em'up expert eller noe, men DOA3 synes jeg er mye artigere å spille enn Tekken.. DOA er mye raskere også :smile:

 

SC2 ser jeg frem til! Håper det blir mulig å få japanske stemmer, mye råere enn den halvhjerta engelsken jeg har hørt i videoen :/

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-10 22:33, skrev evil_snowman:

dead or alive 3 har litt bedre grafikk enn tekken tag, men av alle slossespill jeg har spilt er det glatt det dårligste. alle characterene er slik som steve fox er i tekken 4 eller eddy i tekken tag. liker du de er jo det bra for deg.

tekken tag er best!


 

Så det du sier er at det er BETYDELIG større variasjon i teknikkene/bevegelsene til de forskjellige figurene i Tekken 4 (og Tekken Tag) enn hva det er i Dead or Alive 3?

 

Interessant....hmmm....

Lenke til kommentar

evil_snowman = El Polla er to sider av samme sak (PS2 fanboy, hater alt som har med MS og Xbox å gjøre). Og skal jeg si dere hvordan jeg fant det ut? hmmmmmmmmmm..... det var søren meg samme e-mail adresse gitt. BOOOOOOOOOOOM!!

 

El_Polla/evil_snowman det er kanskje på tide å pakke sammen nå. Du er avslørt.

 

Eller først så vil jeg gjerne at du forkalrer hvorfor. Følte du at du var litt alene om meningene dine? Trengte du en som kunne støtte deg?

 

God bedring til deg og!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-12 00:47, skrev Jc-g:

evil_snowman = El Polla er to sider av samme sak (PS2 fanboy, hater alt som har med MS og Xbox å gjøre). Og skal jeg si dere hvordan jeg fant det ut? hmmmmmmmmmm..... det var søren meg samme e-mail adresse gitt. BOOOOOOOOOOOM!!


El_Polla/evil_snowman det er kanskje på tide å pakke sammen nå. Du er avslørt.


Eller først så vil jeg gjerne at du forkalrer hvorfor. Følte du at du var litt alene om meningene dine? Trengte du en som kunne støtte deg?


God bedring til deg og!



 

flott detektiv arbeid gitt, du tok meg der ass, hva skal jeg gjøre nå? :sad:

Lenke til kommentar

Men folkens, har dere ikke lært noe?!?

 

Tekken suger intenst på pal systemer. Det gjelder hele serien. Det går JÆVLI treigt. Tekken er kun spillbart på NTSC, da går det ca. like fort som DOA. Jeg digger kontrollsystemet på tekken spillene, men DOA er en verdig utfordrer.

Jeg vil si det er en smaksak.

 

Men når det gjelder spill i denne kategorien, er det Soul Calibur 2 som gjelder. Tror det kommer til å rocke ufattekig mye :smile:

Lenke til kommentar

Der fikk jeg ny pc...fra

AMD 233Mhz - 16Mb SdRam - 2GbHDD -ATI Rage 2 - CdRom

til......

 

DEILIIIIG... :smile: :smile: :smile:

_________________

P4 2.4Ghz - 1Gb RdRam - 120Gb HDD -GF4 Ti4600 - DVD+RW/CD-R/RW

 

[ Denne Melding var redigert av: Konsoll på 2002-10-13 02:15 ]

Lenke til kommentar

Stemmer det, hvis man ser gjennom creditsene på slutten av spillet, ser man at Namco har hyret inn kampsportutøvere, blant annet de som driver med Capoeira. Ser også at representanter fra Kyokushinkai Karate er til stede - sikkert for å få inn bevegelsene til "nye" Jin. Som tidligere utøver av denne stilarten, kjenner jeg igjen bevegelsene Jin utfører i kataen sin (Embu 1 & 2).

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-14 10:03, skrev EviLEddiE:

Stemmer det, hvis man ser gjennom creditsene på slutten av spillet, ser man at Namco har hyret inn kampsportutøvere, blant annet de som driver med Capoeira. Ser også at representanter fra Kyokushinkai Karate er til stede - sikkert for å få inn bevegelsene til "nye" Jin. Som tidligere utøver av denne stilarten, kjenner jeg igjen bevegelsene Jin utfører i kataen sin (Embu 1 & 2).


 

men vet du om det er ekte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...