TOO TRILL Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Har prøvd å få fiksa GE:S, mne det funker ikke. Jeg har lasta det ned og lagt det i en mappe i steam som heter sourcemods, men det funker ikke. Kan noen hjelpe meg? den er her D:\Spill\Steam\SteamApps\SourceMods Endret 25. mai 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Den skal legge seg i sourcemods mappa automatisk når du installerer det. Men hvis du har installert det der skal det bare være å restarte steam. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 jeg får det ikke til å fungere, det ligger ikke i steam, hva nå? har du klart å fikse spillet? er det noe spesielt du må gjøre i steam? Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Du laster bare ned denne, pakker ut og kjører exe fila. Da skal installasjonen starte og den vil automatisk installeres i sourcemods. Etter den er ferdig så laster du ned Patch 1.1, pakker ut og kjører exe. Da restarter du steam og da skal spillet ligger under games Håper du får det til å funke. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Det fungerer ikke. Sikker på at den ikke skal ligge i D:\Spill\Steam\SteamApps\KONTO\SourceMods?? Endret 30. mai 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 prøv å starte opp hl2 og restart steam, det jeg måtte gjøre, var i hl1 da, men Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Men har jo bare HL2: Lost Coast er det bra nok? Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Men har jo bare HL2: Lost Coast er det bra nok? 6210664[/snapback] Du må nok ha HL2 for å spille GoldenEye Source, sier seg nesten selv siden det er en HL2 mod. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 ÆSJ, det suger. Teit at det ikke bare holder med source-engine... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå