lasse91 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 jeg driver med et skoleprosjekt nå, men jeg får ikke filmen inn på en dvd plate....jeg har dvd brenner og et program som heter Record now. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
BMP Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Se om denne kan hjelpe deg litt. http://club.cdfreaks.com Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Er dette ein film du har laga i eit redigeringsprogram? Mange redigeringsprogram, som Pinnacle Studio, Adobe Premiere Elements og Ulead VideoStudio, har mogelegheit for å brenne direkte til DVD, so det er det beste alternativet om du har eit slikt program. Gratisprogram som Windows Moviemaker har ikkje denne mogelegheita. Den guiden BMP linka til fungerer berre om du har ein ferdiglaga DVD, med filer i riktig format og filsystem. Om du ikkje har ei VIDEO_TS-mappe med filer i, men berre videofiler, t.d. AVI-filer, må du bruke eit program til å konvertere desse. Om du tilfeldigvis har heile Nero-pakka, kan du bruke programmet Nero Vision. Det finst eit gratisalternativ eg veit om, AVI2DVD, elles kan du prøve DVD Santa, som eg har sett fleire anbefale her på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå