Søreiden Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Oppdaterte mitt MSI 875P Neo hovedkort, via MSI Liv-update,og alt stoppa! Maskina fant ikke hardiskane i oppstarten (S-Ata raid-0) og cmos var feil. Fekk noen gode råd om å ta ut batteriet, men var mislukka. Har ikke kunnskap til å rote i bios på egenhånd, men etter å ha lest manualen klarte eg å legge inn diskane igjen og maskina starta opp noe haltende. Oppstartbilde som ruller over skjermen før Windows er forandra og maskina verker rar. Hva gjør eg no? Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg brukte også MSI live-update. og den fant et helt annet, ikke så veldig bra, bios. Etter dette fikk jeg flere små problemer med pc'en. Men de er borte nå! Det er jo fikse måter å fikse bios på, men de har jeg ikke nok kunnskap om til å snakke om. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Tror du har driti på draget, stor sjanse for at kortet ditt aldri våkner igjen! Lenke til kommentar
arokh Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Tror du har driti på draget, stor sjanse for at kortet ditt aldri våkner igjen! 6176195[/snapback] Hvorfor svare når du ikke engang har lest posten. Han får jo startet OS! Lenke til kommentar
Søreiden Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Kortet virker, men åssen får eg det tilbake til status før oppgradering? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 msi hovedkort har en fancy form for bios-gjenopretting, man må trykke f10 eller noe tilsvarende og ha en diskett med bios for hånden... Lenke til kommentar
............... Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 jeg gjorde nesten akuratt det samme, oppdaterte feil. Så nå er det sendt inn på rep Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 jeg gjorde nesten akuratt det samme, oppdaterte feil.Så nå er det sendt inn på rep 6178525[/snapback] Ikke på elkjøp håper jeg?! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Man bør jo vite at oppdatering av bios ikke tar vare på cmos oppsettet . Man skal resette cmos med jumper etter oppdatering , loade optimized defaults , save . Boote pånytt og deretter legge inn cmos instillingene sine igjen , raid etc og annet du har endret på . Lenke til kommentar
............... Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 jeg gjorde nesten akuratt det samme, oppdaterte feil.Så nå er det sendt inn på rep 6178525[/snapback] Ikke på elkjøp håper jeg?! 6197341[/snapback] aha hvem sender in hket på rep på elkjøp a? Netshop fikser det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå