ScadamiCa Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Har eit sølv-chieftec midi-tower. Med Vifte, ganske kjedelig, holder på med viftestyring i fronten, og side døra vil eg lage ein "S" med plexiglass i, og ei vifte til., Noen som vet hva eg treng, har sett rund på andre topicer også. Men generelt hva treng eg? Har jo masse utstyr fra før av også. Men ikkje noe eg veit eg trenger. Lenke til kommentar
DCP Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Du kan skaffe det meste av det du trenger til casemodding fra http://www.microplex.no Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Dremmeln er grei å ha vis du skal skjære mønster. Lenke til kommentar
DCP Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg brukte stikksag og den funka bra. Husk å gå over med en fil eller sandpapir hvis du ikke skal bruke list Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Dremel Kutteskiver Kabinett Plexiglass Lim God Arbeidsplass Fritid F.eks :wink: Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Er det noen som vet om noen webshop'er som selger gule sidedører med vindu til chieftec dx-01 serien? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-08 07:47, skrev aurstad:Er det noen som vet om noen webshop'er som selger gule sidedører med vindu til chieftec dx-01 serien? fy skam.. sånn juks skal man ikke drive med, lag deg ditt eget vindu Lenke til kommentar
Dings Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Microplex har ferdig dører med plexi, emn bare i blå, sølv og svart så vidt jeg vet. Men hvis du da kjøper en slik en og lakker den har u jo gjort noe selv.. :wink: Mvh. Dings Lenke til kommentar
Bartman Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Komplett gjorde det i alle fall før... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-08 09:51, skrev xthal: Quote: Den 2002-10-08 07:47, skrev aurstad: Er det noen som vet om noen webshop'er som selger gule sidedører med vindu til chieftec dx-01 serien? fy skam.. sånn juks skal man ikke drive med, lag deg ditt eget vindu Ja jeg vet, men tingen er det at jeg har støydempingsmatter på innsiden av døra. Hvis jeg har 2 dører, et med vindu og et med matter så kan jeg veksle etter hva jeg trenger.. + at det er et rent He|vete og skjære i de mattene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå