AndersT2 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg hadde problemer for en stund siden at Oblivion plutselig hoppet ut i Windows, og at jeg fikk en feilmelding på Oblivion.exe filen. Prøvde ett tips som lå i PC Gamer bladet, og etter det så har jeg aldri hoppet ut av spillet mer. Problemet ligger ved at spillet har feil minne mengde å jobbe med virker det som. Minnet som spillet var satt til å bruke var 512 MB, mens jeg har 2 GB. Slik løser man problemet: Finn Oblivion.ini filen. Den ligger på mine dokumenter/my games/oblivion Åpne den i notiskblokken, og søk etter (eller finn selv) hvor det står "iPreloadSizeLimit=26214400". Det kan hende tallet er litt annet. Sett denne til halvparten av det minnet du har. Har du 1 GB så ta 52428800, og har du 2 GB ta 104857600. Har du 512 MB så er 26214400 riktig. etter at jeg satt min til 2 GB alternativet så har spillet ikke hoppet ut mere. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) takk, dette har jeg hatt problemer med. får se om det løser seg nå. edit: funka ikke for meg, men dette hjalp sikkert andre Endret 26. mai 2006 av CoreTEC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå