Gå til innhold

Trenger nytt spill!

Anbefalte innlegg

Aliens vs. Predator 2 eller AvP2

Gammelt spill, få som enda spiller det.

Men morsomt. Helt annen opplevelse enn CS og BF.

Ekstra bra hvis du er AvP-nerd.

Unikt clan-miljø, som består av ca 30 claner. Masse krangling, tåpelige ledere. Mange sære spillere som tror de er noe. Virkelig morsomt å spille med sånne.

Gidder ikke å ramse opp alt det dårlige om dette spillet, for det er mye! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deus Ex er eit spel som byrjar å dra litt på åra, men eg tykkjer det framleis held seg bra. Det finst rollespelelement i spelet, men fokuset er på FPS. (har multiplayer mod)

No One Lives Forever 1&2 er humoristiske FPS-spel som er verdt å prøve. NOLF 2 har multiplayer.

IGI 1&2 skytespel i Rambo stil. Du er helten bak fienden sine linjer. Litt siniking mykkje skyting.

Lego Starwars er eit av dei beste Starwarsspela eg har prøvd. Det har desverre ikkje nokon multiplayer utanom Coop på same maskin.

Lenke til kommentar
Aliens vs. Predator 2 eller AvP2

Gammelt spill, få som enda spiller det.

Men morsomt. Helt annen opplevelse enn CS og BF.

Ekstra bra hvis du er AvP-nerd.

Unikt clan-miljø, som består av ca 30 claner. Masse krangling, tåpelige ledere. Mange sære spillere som tror de er noe. Virkelig morsomt å spille med sånne.

Gidder ikke å ramse opp alt det dårlige om dette spillet, for det er mye!  :p

6177846[/snapback]

Det husker eg eg spillte før.. ikke min stil :no:

Deus Ex er eit spel som byrjar å dra litt på åra, men eg tykkjer det framleis held seg bra. Det finst rollespelelement i spelet, men fokuset er på FPS. (har multiplayer mod)

No One Lives Forever 1&2 er humoristiske FPS-spel som er verdt å prøve. NOLF 2 har multiplayer.

IGI 1&2 skytespel i Rambo stil. Du er helten bak fienden sine linjer. Litt siniking mykkje skyting.

Lego Starwars er eit av dei beste Starwarsspela eg har prøvd. Det har desverre ikkje nokon multiplayer utanom Coop på same maskin.

6177926[/snapback]

Deus ex (1 og 2) - spillt og gått lei

Nolf - hmm.. det skal eg se nærmere på!

IGI - spillt og gått lei

Lego star wars - nei takk

Splinter cell spillene har eg også spillt og gått lei!

Eg begynner å føle meg.. ekkel! Nei, der er ikke det rette ordet.. Ikke bortskjemt heller..

Sær! der har vi det!

Eg begynner å føle meg sær!

Lenke til kommentar

Du har sikkert prøvd noen, men nevner ivertfall noen.

F.E.A.R

Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay

Fahrenheit (Også kjent som Indigo Prophecy)

Dreamfall: The Longest Journey

Swat 4 + tillegspakka Stetchkov Syndicate

Kampen om Midgard 1 og 2

Endret av The_dark_lord
Lenke til kommentar

Stronghold 2 er et bra spill, men Stronghold 1 eller Stronhold : Crusader er mye bedre. Jeg lover deg 100 timer + med moro. Det har ihvertfall disse spillene gitt meg, selv om jeg egentlig ikke er en spesiell strategi fan. I tillegg får du vel disse spillene til under hundrelappen!

Vil også anbefale Call of Cthulhu som også er et glimrende spill

Lenke til kommentar
Stronghold 2 er et bra spill, men Stronghold 1 eller Stronhold : Crusader er mye bedre. Jeg lover deg 100 timer + med moro. Det har ihvertfall disse spillene gitt meg, selv om jeg egentlig ikke er en spesiell strategi fan. I tillegg får du vel disse spillene til under hundrelappen!

Vil også anbefale Call of Cthulhu som også er et glimrende spill

6179164[/snapback]

Enig.Call of Cthulhu er megt bra.Anbefales

Lenke til kommentar

Hvis du skal spille en av de beste RPG/Tac squad spillene ever bør du sjekke ut Fallout-serien... Er selv inne i en liten nostalgi periode - fant frem cd'ene til gamle Fallout:Tactics etter at jeg leste denne linken :wee: :

IGN: Fallout:Tactics

Er du derimot interessert i litt heavy-duty RTS anbefaler jeg på det sterkeste open-source prosjektet Spring-TA, som bygger på Total Annihilation fra 1998. Spring-TA er en rebuilt TA med 3D motor, med et svært aktivt mod-community som definitivt er verdt å laste ned .

The TA-spring project

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...