Piratpjokken Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Heisann.. Nå har eg spillt det meste som er populært, så dere kan spare dere for denne listen med spill! far cry half life 1 og 2 counter strike 16, condition zero og source guild wars neverwinter nights baldurs gate serious sam operation flashpoint (kommer det nye?) trackmania spillene NFS spillene natural selection battlegrounds +++ mange flere spill Eg leter etter noe som er hysterisk morsomt på lan\internett (slik som halo!), og ganske morsomt singleplayer del også! Gjerne freeware! Eg vil ikke ha noen rpg spill, men gjerne fps og strategi. Husker noe som lignet worms.. Bare mye verre grafikk men mye morsommere. Lenke til kommentar
RaZeR91 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Prøv soldier of Fortune 2 ekstremt morsomt når armer og bein flyger til alle kanter også veldig bra multiplayer... Endret 25. mai 2006 av RaZeR91 Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Warcraft III og Starcraft er imo verdens beste LAN-spill, og har i tillegg en meget bra single-player del. Ellers har vi Age of Empires II og III som begge er veldig fine både til LAN og single player. Endret 25. mai 2006 av Goz Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Heroes of might and magic V ! Ang. det worms lignende spillet er det kanskje Soldat du mener? Klassiker på LAN Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Prøv soldier of Fortune 2 ekstremt morsomt når armer og bein flyger til alle kanter også veldig bra multiplayer... 6175881[/snapback] Det har eg spillt Warcraft III og Starcraft er imo verdens beste LAN-spill, og har i tillegg en meget bra single-player del. Ellers har vi Age of Empires II og III som begge er veldig fine både til LAN og single player. 6175888[/snapback] De der har eg også spillt! Heroes of might and magic V ! Ang. det worms lignende spillet er det kanskje Soldat du mener? Klassiker på LAN 6176006[/snapback] Soldat.. hmm.. Den var ny! Link Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Kjøp Hitman Blood Money når det kommer. Jeg spiller det nå, men jeg skal definitivt kjøpe det den 26. Så morro har jeg ikke hatt det på lenge. Utrolig bra spill! Lenke til kommentar
Renkesmeden Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Husker noe som lignet worms.. Bare mye verre grafikk men mye morsommere. Kanskje det er Liero du tenker på? Eventuelt Liero Extreme, eller noen andre kloner som du sikkert klarer å oppdrive selv. Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 -Americas Army 2.6 -Battlefield 2 + Expansion -Gta San Andreas -Serious Sam 2 -Quake 1,2,3 å 4 -Undead -Hitman 1,2,3 å 4 -Heroes Serien -Live for Speed S2 Lenke til kommentar
nasir91 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 www.k2warrock.com Bedre enn BF2 på mange punkter. Ekstremt morsomt, ragdoll effekt. Dette ruler. Sjekk min WarRock topic, for å se den authecntic koden for å registrere seg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Kjoep Command and Conquer: The first decade. Mange timers underholdning der, baade single- og multiplayer Eventuelt ymse heroes-spill, og gjerne Rome: Total War sammen med Barbarian Invasion. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Bedre enn BF2 på mange punkter. 6176933[/snapback] Der er jeg 100% uenig! Det har flere feil. (jada.. Jeg vet det fortsatt er beta) Det har dårligere fysikk. Det minner mer om CS. Lenke til kommentar
nasir91 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Er det vel. BF2 har ikke motorsykler. De fikser på bugs`ene. Men det kom nylig en oppdatering idag som fikset veldig mange bugs. Det er ikke så mange bugs igjen. Synes fysikken er veldig fin, jeg elsker den overdrevne ragdoll effekten. Endre .ini filen og sett på max. Da ser du hva en freeware spill duger for. Her trenger du ikke å unlocke våpen. Men du trenger å være en spesiell rank for å ruke våpnene. Er selv Private First Class. 56%. Hrisebro, jeg du Warrock nå? PM meg, så møtes vi. Kom deg online, jeg hoster. Let the best man win! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Sinnsykt morsomt LAN spill: Stronghold Crusader. (trenger ikke cd for og spille, så man kan innstallere på alle maskinene som er på LAN'et. Lovlig er det vel ikke, menmen) Endret 25. mai 2006 av Lakus Lenke til kommentar
VepsoO Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Sinnsykt morsomt LAN spill: Stronghold Crusader. (trenger ikke cd for og spille, så man kan innstallere på alle maskinene som er på LAN'et. Lovlig er det vel ikke, menmen) 6177050[/snapback] Henger meg på den der. Stronghold er tidenes LAN spill. Utrolig morsomt å sitte og bygge ugjennomtrengelig baser i flere timer før alle går til angrep på alle med flere hundre archere! Fantastisk spill Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Er det vel. BF2 har ikke motorsykler. De fikser på bugs`ene. Men det kom nylig en oppdatering idag som fikset veldig mange bugs. Det er ikke så mange bugs igjen. Synes fysikken er veldig fin, jeg elsker den overdrevne ragdoll effekten. Endre .ini filen og sett på max. Da ser du hva en freeware spill duger for. Her trenger du ikke å unlocke våpen. Men du trenger å være en spesiell rank for å ruke våpnene. Er selv Private First Class. 56%. Hrisebro, jeg du Warrock nå? PM meg, så møtes vi. Kom deg online, jeg hoster. Let the best man win! 6177012[/snapback] Dette minner meg mye om Delta Force:Black Hawk Down og CS CZ som er smeltet i hopen. nei, BF2 er mye bedre! Lenke til kommentar
nasir91 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Ta hensyn til freeware da. OMG! BF2 er ikke mye bedre. WarRock er morsomt og GØY! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Er det vel. BF2 har ikke motorsykler. De fikser på bugs`ene. Men det kom nylig en oppdatering idag som fikset veldig mange bugs. Det er ikke så mange bugs igjen. Synes fysikken er veldig fin, jeg elsker den overdrevne ragdoll effekten. Endre .ini filen og sett på max. Da ser du hva en freeware spill duger for. Her trenger du ikke å unlocke våpen. Men du trenger å være en spesiell rank for å ruke våpnene. Er selv Private First Class. 56%. Hrisebro, jeg du Warrock nå? PM meg, så møtes vi. Kom deg online, jeg hoster. Let the best man win! 6177012[/snapback] Motorsykklene gjør ikke spillet bedre en bf2. Holder meg til det jeg. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Husker noe som lignet worms.. Bare mye verre grafikk men mye morsommere. Kanskje det er Liero du tenker på? Eventuelt Liero Extreme, eller noen andre kloner som du sikkert klarer å oppdrive selv. 6176475[/snapback] Liero var det! Takk! -Americas Army 2.6-Battlefield 2 + Expansion -Gta San Andreas -Serious Sam 2 -Quake 1,2,3 å 4 -Undead -Hitman 1,2,3 å 4 -Heroes Serien -Live for Speed S2 6176620[/snapback] AA - spillt før og gått lei bf2+expansion pakke - spillt før og gått lei gta sa - spillt før og gått lei ss2 - spillt før og gått lei quake - ikke min type spill undead - høres ikke ut som min type spill hitman - det er heller ikke min stil heroes - ikke helt det eg leter etter live for speed s2 - nei takk Kjoep Command and Conquer: The first decade. Mange timers underholdning der, baade single- og multiplayer Eventuelt ymse heroes-spill, og gjerne Rome: Total War sammen med Barbarian Invasion. 6176941[/snapback] rome med xp - spillt før og gått lei cc fd - skal sjekke Sinnsykt morsomt LAN spill: Stronghold Crusader. (trenger ikke cd for og spille, så man kan innstallere på alle maskinene som er på LAN'et. Lovlig er det vel ikke, menmen) 6177050[/snapback] Der har vi akkurat hva eg leter etter! Har stronghold 2 komt ut? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Der har vi akkurat hva eg leter etter! Har stronghold 2 komt ut? 6177760[/snapback] Lenge siden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå