potetball Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 hos databutikken.com... jeg bestilte dette i forrige 1 uke siden, men dem har ikke fått sendt det avgårde i posten til meg enda...tror dere jeg får det til den rabbaterte prisen(1048kr) slik som juletibudet er nå, selv om det kostet 1266 når jeg bestilte det for en uke siden? Jeg kan jo alltids avbestille og så bestille det igjen, men siden jeg også har et skjermkort på bestilling med dem (som dem ikke har på lager) vil jeg ikke ta sjansen på det da jeg trolig vil havne bakerst i køen der når de får inn nye... [ Denne Melding var redigert av: potetball på 2001-12-09 00:32 ] Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Det går jo an å ringe dem eller sende en mail for å spørre om varene er sendt. Hvis ikke varene er sendt, kan du be om julerabatt. Får du ikke det er det bare å avbestille, og bestille på nytt... God Jul og lykke til. skarsk Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Det fungerer slik at prisen låses fra det punktet du bestiller varene. Tror det er smartest å avbestille, for så å bestille på nytt igjen, men hvem vet. Kanskje de gir deg rabatt hvis du spør pent... Lenke til kommentar
potetball Skrevet 10. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2001 fikk brev fra databutikken nå: Fixat! og det var jo bra :smile: Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 siden det er fixet er det jo ikke så farlig, men til andre som har samme problemstillingen: det går ann å slette varer helt til de er fakturert og legge til varer til bestillingen din så lenge ikke alt se sendt ( slik at du slipper 2 bestillinger) Du kunne da ha løst det vbed å slette det hk'et du hadde bestillt og så valgt "legge til vare"-linken og lagt til det hk'et som var på tilbud Lenke til kommentar
potetball Skrevet 10. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2001 og det gjør du hvor? jeg finner ikke det skjemaet. bare for avbestilling av hele ordren. (og det var ikke aktuelt for meg da jeg også har bestilt skjermkort som måtte etterbestilles og cpu) Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 sorry!! itbutikken har også kjørt et tilbud på dette hk'et (tror jeg det var) og der kan du avbestille enkeltvarer i orderen din helt til de er blitt fakturert my bad! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå