Are.......... Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Noen som har noen tips om hvordan jeg kan fikse dette med reklamen? Vil ikke ha det grå bildet. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg vil anta at det har noe med konfigurasjonen av ruteren din eller eventuell hardware-firewall (hvis du er koblet opp på noen slik måte da) slik at enkelte ting sperres. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Jeg vil anta at det har noe med konfigurasjonen av ruteren din eller eventuell hardware-firewall (hvis du er koblet opp på noen slik måte da) slik at enkelte ting sperres. 6201939[/snapback] Har nok heller noe med at du ikke er 18 å gjøre... Forbanna irriterende for meg også det der! Jeg har fyldt 18 nå,men håper jeg kan få fikset det på en måte... Endret 29. mai 2006 av Lokiboki Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg vil anta at det har noe med konfigurasjonen av ruteren din eller eventuell hardware-firewall (hvis du er koblet opp på noen slik måte da) slik at enkelte ting sperres. 6201939[/snapback] Huff. Ante meg det. Har så sinnsykt lite peiling på rutere og slikt. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Guided tour of the Spring Dashboard Update. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå