Backspace_89 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 ja, er litt smått med penger nå, men trenger sårt en Mp3-spiller med god plass jeg vil selvfølgelig ha den med størst mulig plass til den prisen, og trenger ikke være et kjent merke eller no. så ser etter en Mp3 med god plass til rundt 1700-1800 kroner. takk for svar på forhånd Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) en Creative Zen touch med 20GB får du vel for rundt den prisen nå har den sjøl. kjempe bra lyd og tåler mye juling til å vere harddisk spiller. men ikke så pen å se på da edit: https://prisguiden.no/product.php?product_id=18907 Endret 27. mai 2006 av evilduck91 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Hva men noen av iPod'ene? De får jo stort sett veldig bra i alle tester. Er jo også stort utvalg Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hva men noen av iPod'ene?De får jo stort sett veldig bra i alle tester. Er jo også stort utvalg 6190499[/snapback] skal en ha for den prisen han sier så har han valget melom tygispakken og Nanoen som ikke har noe veldig god lagringskapasitet Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Joa, men er jo mulig det er noe sånn han leter dette da. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg har selv Creative Zen microphoto, en kjempe "søt" liten spiller med 8 gb, holder mer enn nok for meg ihvertfall. Den er liten og praktisk og ligger ca. på den prisklassen du oppga. Og lydkvaliteten er skikkelig bra! Jeg liker de! MVH Martin-sama Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Hehe, det ble en Microphoto gitt. Meget fornøyd hittill. Venter bare på at det skal komme en hack som gjør at den spiller video. Tror neppe Creative vil finne på noe sånt men.. Da blir jo liksom navnet ugyldig lengre, og den kunne like godt vært kalt Microvideo. Creative har vel såpass markedspeiling at de da vil lansere et nytt produkt istedenfor å utvikle et produkt folk allerede har brukt penger på. Og om nyere Microphoto blir levert med en firmware som spiller av video må jo emballasjen og specs'a forandres til "plays music, images and videos". Sukk.. De kan hvertfall begynne med å tillate musikk og bildevisning samtidig. Endret 20. september 2006 av Opticane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå