Opticane Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Kjøpte en PSP på Elkjøp for 14 dager siden. Til å begynne med så den helt fin ut, men etterhvert har jeg merket at det er noe støv på skjermen (under plasten) som jeg ikke får fjernet uten å åpne den (noe jeg absolutt ikke vil gjøre). Dette støvet ser ut som hvite døde piksler, men de er ikke kvadratiske, men ser heller ut som "rift" i lcd-planelet. Dette er ganske usynlig ved spilling, men moderat plagsomt ved film. PSP'en er jo brukt, og har noen (nesten usynlige) overflateriper som kommer av vanlig bruk i 14-dager. Tror dere jeg får byttet den på Elkjøp ved hjelp av deres 30-dagers full returrett, såfremt jeg leverer den i original forpakning med alt utstyr som fulgte med? Og kan jeg forøvrig bytte den i hvilken som helst Elkjøp-butikk i Norge? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Ja du får byttet den, om den ikke har fysiske skader da.. Kan byttes i hvilken som helst elkjøp-butikk. Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Ok.. Noen som har en oversikt over alle Elkjøp-butikkene i Oslo-området? takk Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Ok.. Noen som har en oversikt over alle Elkjøp-butikkene i Oslo-området? takk 6175723[/snapback] Det bruker og stå bakpå brosjyra de sender ut. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Utenfor Oslo, men fortsatt i nærheten er Sandvika og Vinterbro. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Utenfor Oslo, men fortsatt i nærheten er Sandvika og Vinterbro. 6175743[/snapback] Og hovedutsalget ved Karihaugen (mot Strømmen). Men de har åpnet kjøp på 30 dager. Du kan levere tilbake og heve kjøpet. Huskn å si fra et enheten har trøbbel slik at andre kjøpere ikke for samme problem som deg. Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Situasjonen er den at jeg gjerne vil ha en ny PSP, men UTEN pikselfeil.. Men så har jeg hørt at pikselfeil ikke dekkes av vanlig garanti. Men i og med at de har full returrett vil jeg vel fortsatt få en ny (eller pengene tilbake da) Hvis jeg returnerer den og sier det er pikselfeil på den? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Situasjonen er den at jeg gjerne vil ha en ny PSP, men UTEN pikselfeil.. Men så har jeg hørt at pikselfeil ikke dekkes av vanlig garanti. Men i og med at de har full returrett vil jeg vel fortsatt få en ny (eller pengene tilbake da) Hvis jeg returnerer den og sier det er pikselfeil på den? 6176229[/snapback] Det er nesten umulig.. De nyeste er jo ofte elendig kvalitet på. Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Umulig å få uten pikselfeil? Da får jeg vel bare prøve i butikken før jeg bytter da.. Det må da finnes ÈN og annen PSP uten feil?? Endret 25. mai 2006 av Opticane Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Du må nok få pengene tilbake og prøve en ny, men tviler på de lar deg gjøre det mer enn en gang, de er ikke interessert i masse åpne PSP'er med pixelfeil de må selge billig... Angreretten er der for at man skal kunne angre på et kjøp, ikke bytte til man får en version man vil ha. Endret 25. mai 2006 av rulleguru Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Situasjonen er den at jeg gjerne vil ha en ny PSP, men UTEN pikselfeil.. Men så har jeg hørt at pikselfeil ikke dekkes av vanlig garanti. Men i og med at de har full returrett vil jeg vel fortsatt få en ny (eller pengene tilbake da) Hvis jeg returnerer den og sier det er pikselfeil på den? 6176229[/snapback] Det er nesten umulig.. De nyeste er jo ofte elendig kvalitet på. 6176318[/snapback] Har ikke én eneste død piksel på min PSP. Denne er paralell-importert fra Japan, og er nesten et år gammel. Lenke til kommentar
ZuPraN Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 offtopic men, er 800 for en lite brukt psp en bra pris? med 2 spill.=) Lenke til kommentar
Itw Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jepp 800kr er en veldig fin pris for en brukt psp med 2spill:) Billigste pr dags dato er vell kr1395 for psp'n og spill koster fra 99-600kr pr stykk... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Har ikke én eneste død piksel på min PSP. Denne er paralell-importert fra Japan, og er nesten et år gammel. 6177960[/snapback] Ja, nettop. Flere kamerater som har 2.0 og 2.6(oppgradert) er helt fin. Ingen pikselfeil, ikke løse skulderknapper. Dekslet er skrudd ordtlig på.. Du får psp til 999 på komplett, og hos thorn. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 999kr var ukens tilbud hos thorn i forrige uke, og 999kr var supertilbud for og feire komplett sitt nye spill seksjon... Så de har vell ikke de ennå tror jeg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå