Mr-Smith Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 be om et lite avslag på et annet kort. Jeg fikk mitt msi gf4 ti4600 med et mellomlegg på 750kr, betalte altså 2200kr for et 4600 kort. *edit* hehe....men så har jo jeg betalt nærmere 400kr i porto pga alle returene på gainward kortet. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Mr-Smith: Om produktet har feil eller mangler er selger pålagt og dekke alle kostnader som t.d porto. Si du skal ha det refundert.. Jeg skal enten ha et 4800SE eller Radeon 9700.. Hvilket kort er å anbefale..? Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 velg radeon du..... ja, jeg skulle egentlig ha fått igjen for utgiftene, men om en skal ha igjen for det så må en sende med kvitering for postpakken hver gang, noe jeg alltid glemmer. Men men....fornøyd med et kort som fungerer. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Ja.. Jeg skal vertfall passe på alle kvitteringer.. Skal ha igjen hver eneste krone.. Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg har samme problem og har meld fra til pcutstyr, fikk returskjema og sånn i mail og der sto det at jeg må betale testgebyr på 310kr hvis dem ikke finner noe feil. Derfor tar ikke jeg sjansen på og sende tilbake ofor da endre det bare med at jeg får det i retur på 450 kr i porto eller noe sånnt . Har også sendt gainward mail, dem sa: Dear Sir I think that your card was defective. Please contact your dealer for a RMA. Best Regards Hva skal jeg gjøre ? Sender jeg det inn får jeg det garantert i retur Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Ring komplett.no og hør med dem hva de har funnet ut.. (Snakk med SSJ) Få en beskrivelse av problemet og ring butikken du kjøpte det av.. Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Ringe komplett ? Tror dere pcutstyr.no bryr seg om det komplett sier da ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Ehm.. Tenkte helst på å få en beskrivelse av problemet.. Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg får slenge meg på bølgen her....har også ett Gainward Ti4200 64MB kort som bugger. Enten henger PC'en seg, eller så restarter den Har sendt mail til både Komplett og Gainward, så får vi se hva som skjer.... Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 som jeg har skjønt det klokker Gainward kortene sine høyere enn andre.....har du overklokket? det øker jo varmen mer................ Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg har ikke overklokket det i det hele tatt. Nesten ikke spilt på det engang. Eneste krevende jeg har gjort har vel vært å klone skjermbildet til TV samtidig som skjermen. Jeg sliter også med at CPU'en (PIII 450MHz) går i 100% når jeg spiller DivX'er, men det kan også være dårlige codec'er. Funka bra før... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Så dvs. at man bare skal levere kortet inn til komplett.no å be SSJ om å teste det ? Min maskin fryser av å til og gir koruppt grafikk noen ganger. meget irriterende. Lenke til kommentar
Zamot Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg lurer på om disse problemene kun gjelder gainward? Tenkte å kjøpe et Point Of View GeForce4 Ti4200SE 64MB kort. Eller bør jeg kjøpe f. eks. Sapphire Radeon 9500 Atlantis 64MB i stedet?? Hvilket støyer minst?? Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 det er kun gainward som er kjent for å ha det problemmet. Kjøp heller et radeon 9500 en ti4200, nyere teknologi. Lenke til kommentar
Gamers Ltd. Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Har en pc med et ca. 3 mnd. gammelt Gainward Ti 4200 128Mb Golden Sample. Lurer på om den samme feilen kan oppstå på dette kortet. I så fall er det rett ned til Komplett å bytte dritten Pc restarter eller fryser. Skjerm blinker. Noen som vet ??? Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Noen som vet hvordan man best fremprovoserer feilen? Så har jeg noe jeg kan si til Komplett når jeg returnerer det.... Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Noen som vet hvordan man best fremprovoserer feilen? har en kompis som hadde sammen kortet, han har nå sendt det inn. Tror et godt tips for fremprovosering, er 3d spill!!! Han kompis'n va veldig plaga med at etter en stund med CS.. klikka pc'n helt! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg har samme problem og har meld fra til pcutstyr, fikk returskjema og sånn i mail og der sto det at jeg må betale testgebyr på 310kr hvis dem ikke finner noe feil. Derfor tar ikke jeg sjansen på og sende tilbake ofor da endre det bare med at jeg får det i retur på 450 kr i porto eller noe sånnt .Har også sendt gainward mail, dem sa: Dear Sir I think that your card was defective. Please contact your dealer for a RMA. Best Regards Hva skal jeg gjøre ? Sender jeg det inn får jeg det garantert i retur Akkurat det samme med meg, også dette PCUtstyr. Da jeg leste at de skulle ha testgebyr så sendte jeg det ikke inn. Fikk returnummer og alt, men tar rett og slett ikke sjansen. Kortet klikker bare av og til, såpass sjelden at det absolutt ikke er verdt det. Kan aldri tro jeg er "heldig" nok til at de tilfeldigvis finner feilen når de tester det. Syns det er dårlig gjort da dette kortet har hatt så mye problemer. Noen som vet hva vi bør gjøre? Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 spill har ingenting med saken å gjør, kortet kan klikke NÅR som helst, klikker ofte under kun surfing. Pga... en (merklig) feil kondensator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå