Gå til innhold

Er du en av de uheldige som har et gainward ti4200?


Mr-Smith

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har samme problem og har meld fra til pcutstyr, fikk returskjema og sånn i mail og der sto det at jeg må betale testgebyr på 310kr hvis dem ikke finner noe feil. Derfor tar ikke jeg sjansen på og sende tilbake ofor da endre det bare med at jeg får det i retur på 450 kr i porto eller noe sånnt :cry: .

Har også sendt gainward mail, dem sa:

Dear Sir

I think that your card was defective.

Please contact your dealer for a RMA.

Best Regards

 

Hva skal jeg gjøre ? Sender jeg det inn får jeg det garantert i retur :(

Lenke til kommentar

Jeg har ikke overklokket det i det hele tatt. Nesten ikke spilt på det engang. Eneste krevende jeg har gjort har vel vært å klone skjermbildet til TV samtidig som skjermen.

 

Jeg sliter også med at CPU'en (PIII 450MHz) går i 100% når jeg spiller DivX'er, men det kan også være dårlige codec'er. Funka bra før...

Lenke til kommentar
Jeg har samme problem og har meld fra til pcutstyr, fikk returskjema og sånn i mail og der sto det at jeg må betale testgebyr på 310kr hvis dem ikke finner noe feil. Derfor tar ikke jeg sjansen på og sende tilbake ofor da endre det bare med at jeg får det i retur på 450 kr i porto eller noe sånnt  :cry: .

Har også sendt gainward mail, dem sa:

Dear Sir

I think that your card was defective.

Please contact your dealer for a RMA.

Best Regards

 

Hva skal jeg gjøre ? Sender jeg det inn får jeg det garantert i retur :(

 

Akkurat det samme med meg, også dette PCUtstyr. Da jeg leste at de skulle ha testgebyr så sendte jeg det ikke inn. Fikk returnummer og alt, men tar rett og slett ikke sjansen. Kortet klikker bare av og til, såpass sjelden at det absolutt ikke er verdt det. Kan aldri tro jeg er "heldig" nok til at de tilfeldigvis finner feilen når de tester det. Syns det er dårlig gjort da dette kortet har hatt så mye problemer. Noen som vet hva vi bør gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...