Passasjer Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Se her: Saken hos Dagbladet Saken hos Aftenposten Kreftrforeningen Hva synes dere? Endret 25. mai 2006 av FredericC Lenke til kommentar
quakie Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Det så jo veldig bra ut! Det er vel lenge siden vi har opplevd et sånt medisinsk gjenombrudd, spesielt i kreftforskningen. Det er veldig mange som har/hatt kreft i familien. Endret 25. mai 2006 av quakie Lenke til kommentar
Balthazor Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg har selv donert penger til kreftforskning, så det er bra at det har kommet så bra resultater. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Merk at dette kun var for livmorhalskreft, som ofte er forårsaket av et virus - og det er dette viruset man vaksinerer mot, ikke kreften i seg selv. Ikke at det er noe dårlige greier! Anyway - hører ikke denne inne under teknologi og vitenskap? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Beklager om det er feilpostet. Men vaksinen omfatter mer enn livmorhalskreft, det er også tarmkreft, munnhulekreft osv. Synes det stod noe om 86% større sjangse for å ikke få kreft i tarmen om man tar vaksinen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 jeg sitter å venter på vakisne mot kreft, diabetes, hjerte infarkt og slag osv. så jeg kan forsette mitt usunne liv.. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Dette høres jo ganske fantastisk ut, dersom det er sant at man nå kan stoppe et virus som ellers gir kvinner 200-400 ganger større risiko for å utvikle livmorhalskreft. Go, legevitenskapen! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Det jeg synes er spesielt med denne saken, er at det virker som om det virkelig er noe i det. Håper det er slik, og at dette er enda et steg mot kreft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå