Gå til innhold

Nytt skjermkort med tv kort.

Anbefalte innlegg

Hei... Jeg tenkte å kjøpe nytt skjermkort til maskinen, Men nesten alle grafikkort jeg har sett har PCI Express, tror jeg bare har vanlig PCI, men er ikke helt sikker (hvordan finner men ut av dette forresten?)... Grafikkortet skulle helst hatt innebygget TV kort... Er det noen å anbefale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DEtte er det som kommer opp om hovedkortet

General Information :

Manufacturer : NEC COMPUTERS INTERNATIONAL

Product : P5S800-VM

Version : Rev 1.xx

Serial Number : MB-**********

Support MP : Yes, 1 CPU(s)

Version MPS : 1.4

Endret av Erelend
Lenke til kommentar

Nei, det vet jeg :ermm:

Jeg sjekket bildet av hovedkortet og det stemte! :thumbup:

Hva er forresten forskjellen mellom de 3 kortene? to av de var hel lik men forskjellig pris og den tredje hade større minnefrekvens... hva har dette å si? :ermm:

Endret av Erelend
Lenke til kommentar

Skulle jeg valgt mellom dem ville jeg valgt den billigste x800gt og klokka den bedre enn den dyreste....

Tror gt er litt bedre enn ve

6193928[/snapback]

Klokking? :dontgetit: Det tør jeg ikke men det bør da være dugelig selv om man ikke klokker... :ermm:

Lenke til kommentar

Klokking? :dontgetit:  Det tør jeg ikke men det bør da være dugelig selv om man ikke klokker...  :ermm:

6194844[/snapback]

Klokking er ikke farlig så lenge du ikke begynner og voltmodde med lodde bolt osv. Når det er skjermkort det er snakk om.. klokking av annet kan være farlig selv man ikke modder...

Det er bare og stille litt på minne/kjernen med 5-10mhz av gangen og se om det funker... Gjør det ikke det (svart skjerm, små prikker som ikke skal være der osv.) Stiller du ned noen hakk og så har et klokka skjermkort :D

Bare pass på at det ikke blir for varmt!

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Det har jeg jo sagt...

Eller lurer du på hvilket programm man bruker etc.

du burdte starte et nytt emne her hvor du spør hvordan du klokker, passer ikke akkurat til denne katagorien...

Eller du kan se her hvor det står nokså nøye hvordan du klokker skjermkortet ditt...

Det er også mulig og bruke standar verktøy som følger med skjermkortet (nVidia, er ikke sikker på om det går ann med ATI)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...