Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Storslipp av MP3-spillere fra Samsung

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei, jeg mener at kanskje de har valgt en billigere prosessor med mindre sram, og at den dermed ikke er i stand til å klare wav, siden det ikke må pakkes ut av prosessoren, og så til dac, men må sendes rett igjennom.

cache minnet på prosessoren din er sram, da er det ikke noe som cash latency, Trash osv som det er på dram

Endret av tha stoffi
Lenke til kommentar
nei, jeg mener at kanskje de har valgt en billigere prosessor med mindre sram, og at den dermed ikke er i stand til å klare waw, siden det ikke må pakkes ut av prosessoren, og så til dac, men må sendes rett igjennom.

cach minnet på prosessoren din er sram, da er det ikke noe som cash latency, Trash osv som det er på dram

6179432[/snapback]

Hmm, jeg vet ærlig talt ikke nok om den tekniske implementasjonen av wav til å svare på det, men om jeg kan tillate meg å spekulere, så synes jeg det høres merklig ut :)

AtW

Lenke til kommentar

kort og godt, det jeg prøver å si er at kanskje prosessoren som er der ikke klarer å behandle like store datamengder son den som støtter wav.

for en ting vet du, og det er at det er mye større datamengder i wav, selv om det ikke krever like mye behandling som f.eks. mp3 (tror jeg)

Endret av tha stoffi
Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om WAV. Z5 hadde vært perfekt om den hadde støttet AAC/AAC+ for min del. Trenger ikke Lossless eller WAV støtte på en bærbar enhet for min del, og Ogg har jeg aldri brukt - so it wont be missed.

Lenke til kommentar

Er det kun Z2 som har RDS-radio?

Edit: På den norske sida står det at også U2 har RDS...

Og vær så snill og si at U2 fungerer som en minnepinne, altså som mass storage device og fri overføring av filer og musikk uten krav til drivere...

Edit: De skriver også at "Media Studio" følger med U2. Men er dette påkrevd, eller er det bare et program de forestiller seg at gjør det lettere for brukern?

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...