vinduspusser Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hei! Jeg har ikke peilig på hvor jeg skulle legge det her men...Jeg skal til sverigie så lurer jeg på hva kvoten er? noen som kan hjelpe meg?=P Takk! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Kvoten på sigaretter og snus går jo på gram tobakk. www.toll.no Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Er det ikke 500gram da? Blir vel 10 bokser løs. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 250 gram står det der. Lenke til kommentar
vinduspusser Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 løs veier vel 50g og portion veier 24g så da blir vel ca 10bokser portion og 5 med løs. takk for hjelpen Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Latterlig liten kvote. 6184121[/snapback] Alle kvotene inn i norge er latterlige... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 off topic : er det kvote på hvor mye sjokolade en får ta med inn i norge ? Lenke til kommentar
Poopur Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Bumper her, Regner med at kvoten gjelder pr person i bilen, ikke sant? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Per person som lovlig kan kjøpe snus i Norge, hvis jeg ikke har misforstått noe veldig vesentlig her. Det må vel også være klart utifra pakkingen at det faktisk er hver person's snus (evt. at de andre påtar seg eierskap?) uansett, smal sak å distribuere snusen i de andres bagger/kofferter i forkant for å være 100% Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Ingen kvote for sjokolade. Men du kan kun handle for seks tusen kroner i Sverige. Kvota for snus er 10 bokser porsjonssnus eller 5 bokser løssnus. Kvota for sigg er en kartong. Tror ikke du kan kjøpe kvota av BÅDE sigg og snus, men si fra hvis jeg tar feil. Ta med kjæresten i bilen, så får dere to kvoter å handle for. :-) Endret 26. november 2008 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 reise til Norge: kvote utrolig å mann kan finne med å bruke google Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ingen kvote for sjokolade. Men du kan kun handle for seks tusen kroner i Sverige. Er dette noe som har endret seg i løpet av ca 10 siste år? Mener at det tidligere var noe om 5 kg sukker og 1 kg sukkervarer (altså sjokolade etc.) Jeg ser i linken til stich_it at dette ikke er tilfelle (lengre), men det var slik før, var det ikke? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Da jeg var i Tyskland for mange år siden, var det begrensninger på antall kilo sukkervarer osv. Vet ikke om grensehandel i Tyskland og Sverige har forskjellige regler, eller om det er en endring som er blitt gjort de siste årene. Endret 2. desember 2008 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå