Gardr Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Heisann! Jeg har ett ATI x1900XT skjermkort, og ett Asus Nvidia Nforce hovedkort.. krasjer disse to sammen eller ? fordi mange spill klikka etter at jeg satte dette sammen.. og jeg hadde ett annet Nforce hovedkort rett som det ikke funket i det hele tatt sammen med skjermkortet...før jeg byttet til de to Nforce hovedkorta hadde jeg Asus hk med VIA K800 chipset som funket inntil skjermkortet satte seg i skru.. noen som vet noe? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Nvidia skjermkort og ATI hovedkort går fint sammen. ATI skjermkort på Nforce hodevkort går fint. Det er ikke som de har lagt inn noen sperrer mot kunkurrentens produkter eller noe nei =) -Stigma Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg kjører X1800XT og et Abit AN8 Ultra, nForce4 Ultra hk uten problemer.. Tror ikke det er kompabilitetsproblemer, kanskje noe annet? Lenke til kommentar
Gardr Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 takk for svara ville bare være sikker.. kan jo aldri vite med dagens kapitalisme men da får jeg bare fortsette å bytte rundt drivere å teste litt ting.. takk igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå