SnowDOG_ Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 TUF er det eneste gøye reality som er ute idag. Ortiz og shamrock har "gjort opp" før ja og shamrock ansiktet så ut som mishandlet potet. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Men så har jo shamrock holdt på siden ufc 1, håper han lukker den svære kjeften til Tito en gang for alle. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Men så har jo shamrock holdt på siden ufc 1, håper han lukker den svære kjeften til Tito en gang for alle. 6247471[/snapback] Kommer aldri til å skje. Bas Rutten skal forresten gjøre comeback i August, han har holdt på like lenge som storebror Shamrock. Kommer til å skamdenge Kimo. Edit: Begge to holdt på lenge i Pancrase før UFC. Endret 5. juni 2006 av Zerblat Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 tito og shamrock gjorde vell opp for over 2 år siden? 6246741[/snapback] Du tror det er derfor de skal ha enda en kamp om en måned og stort sett ikke gjør annet enn å prate dritt om hverandre? Btw: Ikke sett TUF? Hva mener du med 'fremgangen'? 6247204[/snapback] har de begynt med det igjen nå?. hihi. gleder meg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Men så har jo shamrock holdt på siden ufc 1, håper han lukker den svære kjeften til Tito en gang for alle. 6247471[/snapback] Se på the ultimate fighter 3 du. Eg og syns tito var stor i kjefte og likte han ikke spesielt men det er rett og slett slikt de har framstil han for han virker som en kul fyr. Shamrock derimot er en komplett fjott. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 I TUF trener jo faktisk Tito sine fightere, mens Shamrock bare tar sine med på bowling og andre fasiliteter. At Tito har det i kjeften er jo egentlig bare noe jeg finner morro ^^, Selvom det ergrer meg at Forrest Griffin ikke ga han en skikkelig karamell. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 følger med på TUF og må si meg enig i at Tito virker som en bra fyr for de han trener, men jeg klarer ikke oppførselen hans når han feks. kødder med Shamrock. Er også enig i at Shamrock er en dårlig trener. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Leste nettopp et intervju med Chuck Liddell, tyder mye på at Tito er en upopulærmann, jeg begynner skjønner hvorfor folk pep så forferdelig på UFC 59: Reality Check.... Virker som mannen lar den kjeften gå non stop, håper noen kan stoppe den for en lang tid. Om han fortsetter være kjepphøy etter det synes jeg han bør finne på noe annet og gjøre. Endret 6. juni 2006 av brutti Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hahahahahahhahahahahahahahah! Man får ikke se noenting fra treningene i TUF på TV, så hvordan i granskauen kan dere si at storebror Shamrock er en dårlig trener? Han har trent folka i Lions Den i en evighet nå, og flere av de har hatt greit med suksess. Han er ikke en dårlig trener, bare kreativ editing fra produsentene sin side. Er også rimelig tragisk å synes er person er teite og oppfører seg tåpelig kun etter å ha sett de på TV. Tito er genial, alt drittet han kommer med skaper masse PR. Men som person er han visstnok kjempehyggelig ifølge folk som har trent/trener med han, dere har snakket med mange av de, ja? Han er ikke en spesielt god trener selv, men han dro jo med seg Dean Lister og Saul Soliz som er ca. beste som finnes i sine grener. Shamrock kunne gjerne fått inn en BJJ-fyr, men selv er han eminent når det kommer til (kick)boksing og styrketreningen. At en person hater noen gjør vel ikke at alle andre hater han? Publikumet i UFC piper alltid, uvitende fjols store deler av de. Skulle gjerne sett at Bisping dro til Japan istedetfor å holde seg i UFC. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 jaha.. Ramon "The Diamond" Dekkers er en flink Thai-boxer, men er ikke dette en tråd om UFC Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 gracie eiger maximalt.......det gjer hele familien gracie..... Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 gracie eiger maximalt.......det gjer hele familien gracie..... 6599481[/snapback] Du har tydeligvis ikke sett UFC 60 eller? Gracie hadde desverre ingenting å stille opp med mot Matt Hughes. Han holdt nesten på å bli submitta med en armbar, hehe! Det hadde vært ganske utrolig hvis hadde skjedd. Face the facts: Gracie er over the hill! Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Ramon Dekkers ^^ 6425124[/snapback] Han fikk GRISEDENG av Jomhod Kiatidisak på Lumpinie-stadioen for ikke lenge siden. gracie eiger maximalt.......det gjer hele familien gracie..... 6599481[/snapback] O Rly? Hvor mange sekunder tok det før Cesar ble knocket ut av lillebror Shamrock? Roler gjorde det jo bra i K-1, Rickson har aldri turt å gå kamp mot noen som har utfordet han i nyere tid, Rhalan ble rimelig eid i IFL, Renzo har tapt ca. alle kampene sine. Eneste som duger er Daniel Grace, men tror han ødela nakken mot Wes Sims. Tingen er at de som trener på Gracie-skolene trener altfor mye BJJ (GJJ om du vil) og ikke nok cross-training. TommyTheGun, bra du seeder på trackeren. Edit: Rickson by armbar! Endret 2. august 2006 av Zerblat Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 TommyTheGun, bra du seeder på trackeren. tongue.gif hehe.. bra observert Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 jeg synest ihvertfall om familien gracie. eg jeg liker bjj Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Good for you, men når de ikke klarer å hevde seg i MMA, ADCC eller større gi-turneringer 'eiger' de ikke maksimalt. For 12 år siden var de overlegne i USA, det er vel det. BJJ != GJJ, Maeda som var først uten med tilvenningen, og han lærte ikke KUN Carlos... Endret 3. august 2006 av Zerblat Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 jeg holder meg til royce gracie...min favoritt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Denne tråden handlet om UFC 60. Om dere vil diskutere videre MMA fightere eller annet tar dere det på denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...117&hl=+romanex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå