Vo0do0 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Vet det er flere MMA fans her. Hvem tror dere vinner av Hughes og Gracie? Personlig holder jeg en knapp på Gracie. Vet at Hughes er well rounded, og at Royce er primært en bakkekjempe. Men jeg vet ikke om takedown forsvaret til Hughes er godt nok til å kunne stå i mot Gracie. Hughes er dyktig på bakken, men jeg må gi Gracie en KLAR fordel her. Blir utrolig spennende å se. Dette er den kampen jeg har sett mest frem til noen sinne. For dere som kun har sett nyere UFC. Se de gamle, da det kun var stilart mot stilart. Dette synes jeg var mye artigere. Gracie var uovervinnelig i denne perioden. Nå spørs det bare om han ikke er blitt for kjepphøy, og tror at Gracie Jiu-Jitsu fremdeles er overlegent uten crosstraining. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) gracie er svært sterk på bakken og han kommer til å gjøre alt han kan for å holde hughes på bakken. tipper det blir gracie som tar seiern med en eller anna syk armlock eller annen submission. når er kampen?, hvor kan man se den?, jeg har bare sett det jeg har lasta ned. aldri sett live Endret 25. mai 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 når er kampen?, hvor kan man se den?, jeg har bare sett det jeg har lasta ned. aldri sett live 6175878[/snapback] Den blir sendt den 27. mai 10 PM ET "only on pay-per-view". Hjertet seier at Gracie vinner, men eg trur nok at Hughes vil behalde beltet. Han er jevnt over god, og viser sjeldan nokon svakheter. Det spørs kor god Gracie er no. Lenke til kommentar
edds Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hvis kampen går på bakken, kommer nok Gracie ut på topp! Grrr hater Gracie. Dumme chute-boksere! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) hvem er så denne hughes?, jeg mista litt interessen for ufc etter Tito møtte Shamrock. eller da Chuck "iceman" Lidell møtte Randy couture. to fantastiske kamper Er det Matt Hughes det er snakk om montro?, han derre som møtte gracie i den turneringen i asia?, eller tror han brøt rett før kampn el no pga skadet skulder? (arm?) Endret 25. mai 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 hvem er så denne hughes?, jeg mista litt interessen for ufc etter Tito møtte Shamrock. eller da Chuck "iceman" Lidell møtte Randy couture. to fantastiske kamper Er det Matt Hughes det er snakk om montro?, han derre som møtte gracie i den turneringen i asia?, eller tror han brøt rett før kampn el no pga skadet skulder? (arm?) 6176701[/snapback] Ja. Det er Matt Hughes. For tiden UFCs wlterwight mester. Mulig det forandres om et par dager. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) hvem er så denne hughes?, jeg mista litt interessen for ufc etter Tito møtte Shamrock. eller da Chuck "iceman" Lidell møtte Randy couture. to fantastiske kamper Er det Matt Hughes det er snakk om montro?, han derre som møtte gracie i den turneringen i asia?, eller tror han brøt rett før kampn el no pga skadet skulder? (arm?) 6176701[/snapback] Ja. Det er Matt Hughes. For tiden UFCs wlterwight mester. Mulig det forandres om et par dager. 6176769[/snapback] la oss håpe det, liker ikke matt jeg. selv om det passer dårlig med gracie i toppen, han er så gammel Endret 25. mai 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Da var den kampen over. Fantastisk kamp. Rekner med det ikke er så mangen som har sett den, så jeg legger resten av posten i spoiler tekst. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Kampen var jo selvfølgelig alt for kort. Gikk til bakken ganske fort, hvor Hughes hadde overraskende kontroll. Big John McCarthy stoppet kampen når Hughes fikk ryggen til Gracie og hamret løs på hodet hans. Men det mest fantastiske i kampen, var når Hughes hadde en fantastisk Kimura. Sykt dyp. Men Gracie tappet ikke. Det var helt utrolig. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 ekkelt å se gracie nekte å tappe når han hadde arma. det tror jeg gjorde sykt vondt Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Jepp... Det var nok ikke lenge igjen før armen knakk. Men det er ikke så sikkert det gjorde vondt. Jeg grapplet mot den gamle Taekwon do treneren min og fikk han i en armbar, noe som gir det samme bendet som Kimuraen, han kjente ingen ting. Jeg slapp presset når albuen hans "poppet". Han var litt sår i armen dagen etter på, men det var alt. Det skal sies at fyren har en sykdom som gjør at han kan sette nesten alt på kroppen utav ledd. Mulig Gracie lider av det samme. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Var en grusom kamp å se. Seff viste eg at hughes kom til å vinne men at han skulle dominere royce på den måten trodde eg ikke. Det er tydeligvis at royce er blitt for gammel for gamet og at ren bjj ikke holder i mma kamper uten å trene noe annet effektive kamp typer. Anyways: ¨ Gleder meg til ufc61 nå der tito ortiz møter gamle fienden ken shamrock mens tim "shitpants" sylvia skal bevise at han er bedre en arlovski. Han har heldig med hook'n sin forrige gang og eg håper arlovski virkelig knuser sylvia. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Følger endel med på UFC selv. Man bør absolutt respektere det Royce Gracie gjorde tidlig i UFC. Vet ikke om alle har sett filmene, men han viste hvordan submissions skulle gjøres, samt at han aldrig har tappet/submittet i octagon før... Fighten mellom Royce Gracie og Matt Hughes var vell grei nok, Gracie er vell over the "top" og hughes er på toppen av karrieren. Etter UFC 60 ble jeg mer interresert i se Mike Swick igjen, han imponerer. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Jepp. Swick har jeg sansen for. Swickotine baby! It's a little bit quicker than the guillotine. Utrolig dyktig fighter. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Man bør absolutt respektere det Royce Gracie gjorde tidlig i UFC. Vet ikke om alle har sett filmene, men han viste hvordan submissions skulle gjøres, samt at han aldrig har tappet/submittet i octagon før... 6226682[/snapback] Han er for stolt til å tappe, derfor han har fått knukket diverse ting og håndklær kastet inn i Pride og K-1. Han er heller ikke en spesielt god BJJ-utøver, har ikke gjort det særlig bra i ADCC eller andre turneringer det siste tiåret. Grunnen til at han gjorde det bra i de 3 første UFC-turneringene var at de andre ikke kunne forsvare seg mot slit, men som man så har det endret seg rimelig greit nå. Rickson by armbar! (Og ikke minst Bravo by triangle!) Jøsses, en hel tråd om dette og US PPV til Bushido 11 om noen timer. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Royce kunne aldri har målt seg mot rickson gracie som etter min og manges mening er den beste av graciene og som vistnok aldri har tapt. Han skal vist gå kamp mot sakuraba "the gracie hunter" om eg ikke tar feil. Gøyt å se på UFC men det kan ikke måle seg med pride etter min mening. Gleder meg som pokker til hver pride event. Disse deltar bushido "survival": Jason Black vs Eoh Won Jin Murilo Bustamante vs Amar Suloev ** Paulo Filho vs Gregory Bouchelaghem ** Ryo Chonan vs Joey Villasenor ** Makoto Takimoto vs Gegard Mousasi ** Mitsuhiro Ishida vs Marcus Aurelio Tatsuya Kawajiri vs Charles Bennett Hayato Sakurai vs Olaf Alfonso Akihiro Gono vs Hector Lombard ** Denis Kang vs Murilo Rua ** Kazuo Misaki vs Phil Baroni ** **Welterweight Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Welterweight er det den delen av pride der det ikke er vektklasse? (mens vi er inne på UFC, hva er det egentlig mellom Tito Ortiz og Ken Shamrock?) Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Welterweight er det den delen av pride der det ikke er vektklasse? (mens vi er inne på UFC, hva er det egentlig mellom Tito Ortiz og Ken Shamrock?) 6244197[/snapback] Weltervekt er 83kg-klassen Greia mellom Ortiz og storebror Shamrock startet vel da Ortiz dro fingrene til hele Lions Den etter å ha most Guy Metzger. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Welterweight er det den delen av pride der det ikke er vektklasse? (mens vi er inne på UFC, hva er det egentlig mellom Tito Ortiz og Ken Shamrock?) 6244197[/snapback] Weltervekt er 83kg-klassen Greia mellom Ortiz og storebror Shamrock startet vel da Ortiz dro fingrene til hele Lions Den etter å ha most Guy Metzger. 6245079[/snapback] tito og shamrock gjorde vell opp for over 2 år siden? uans, fins det noen hjemmesider el noe hvor man kan tracke framgangen i UFC og pride fc?. har lyst tik å sette med inn i dette å følge med.... Endret 5. juni 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 tito og shamrock gjorde vell opp for over 2 år siden? 6246741[/snapback] Du tror det er derfor de skal ha enda en kamp om en måned og stort sett ikke gjør annet enn å prate dritt om hverandre? Btw: Ikke sett TUF? Hva mener du med 'fremgangen'? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 hm Du finner vell det du trenger på pridefc.com & www.ufc.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå