hasuwest Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hvor finner jeg en slik sak som man kan koble høytalere(3 plugger) og headphones(1 plugg) i? Slik at jeg slipper å gå bak PC'n hver bidige gang for å bytte plugger slik at jeg kan velge mellom headphones eller høytaler settet mitt. Noen som har URL eller vet et sted jeg får tak i en slik? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 Noen som vet hvor jeg får tak i det?? Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 jeg kjøpte min på spaceworld. Ellers så kan du jo prøve hos Claus ohlson Lenke til kommentar
bender Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Jeg for min del kjøpte logitechs siste og nyeste høytaler med sub, den ligger på ca. 400-500kr. Denne har volumkontroll på høytaleren og der er det minijack inngang og høytalerene blir tyst idet du kobler moffene på. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 Men jeg er ikke interresert i å kjøpe et nytt høytaler sett, jeg fant det ikke på Clas Ohlson iallefall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå