Fjugitive Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 1)Jeg har vært så heldig at jeg har klar å lage en sprekk i displayet på min qtek 9100, noen som vet av et sted hvor jeg kan kjøpe ny skjerm(kun displayet)? fant en amerikansk side men hadde foretrukket å kjøpe fra norge... (har kun sprekk i "glasset", har ikke pungtert selve lcd enheten) 2)finnes det noen program til pc som gjør at jeg kan sende meldinger ol. fra pc når jeg har pda`en koblet til enten via bluetooth eller usb? evt ta backup at meldinger og mms? 3) hvor finner jeg tempfiler som f.eks mp3`er som blir brukt som ringetoner osv?har brukt 45 av 47 mb lagringsminne uten at jeg kan finne ut hvor det er brukt:P Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 1)Jeg har vært så heldig at jeg har klar å lage en sprekk i displayet på min qtek 9100, noen som vet av et sted hvor jeg kan kjøpe ny skjerm(kun displayet)? fant en amerikansk side men hadde foretrukket å kjøpe fra norge... (har kun sprekk i "glasset", har ikke pungtert selve lcd enheten) 2)finnes det noen program til pc som gjør at jeg kan sende meldinger ol. fra pc når jeg har pda`en koblet til enten via bluetooth eller usb? evt ta backup at meldinger og mms? 3) hvor finner jeg tempfiler som f.eks mp3`er som blir brukt som ringetoner osv?har brukt 45 av 47 mb lagringsminne uten at jeg kan finne ut hvor det er brukt:P 6175006[/snapback] 1. Har ingen anelse 2. http://www.freewareppc.com/utilities/remotekeyboard.shtml 3. Kanskje du har innstalert programmer på internminnet? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 ligger vel i /windows/rings tror jeg Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Knust glasset? Hvis det var et beskyttelsesglass foran skjermen ville ikke touch-funksjonen fungere. Så jeg forstår ikke hvilket glass du har knust. Hvis det er snakk om touch-flaten så er det nok ganske vansklig å bytte den. Så og si umulig å finne noen som selger den iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå