Gå til innhold

Ny skjerm til qtek 9100

Anbefalte innlegg

1)Jeg har vært så heldig at jeg har klar å lage en sprekk i displayet på min qtek 9100, noen som vet av et sted hvor jeg kan kjøpe ny skjerm(kun displayet)? fant en amerikansk side men hadde foretrukket å kjøpe fra norge... (har kun sprekk i "glasset", har ikke pungtert selve lcd enheten)

2)finnes det noen program til pc som gjør at jeg kan sende meldinger ol. fra pc når jeg har pda`en koblet til enten via bluetooth eller usb? evt ta backup at meldinger og mms?

3) hvor finner jeg tempfiler som f.eks mp3`er som blir brukt som ringetoner osv?har brukt 45 av 47 mb lagringsminne uten at jeg kan finne ut hvor det er brukt:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1)Jeg har vært så heldig at jeg har klar å lage en sprekk i displayet på min qtek 9100, noen som vet av et sted hvor jeg kan kjøpe ny skjerm(kun displayet)? fant en amerikansk side men hadde foretrukket å kjøpe fra norge... (har kun sprekk i "glasset", har ikke pungtert selve lcd enheten)

2)finnes det noen program til pc som gjør at jeg kan sende meldinger ol. fra pc når jeg har pda`en  koblet til enten via bluetooth eller usb? evt ta backup at meldinger og mms?

3) hvor finner jeg tempfiler som f.eks mp3`er som blir brukt som ringetoner osv?har brukt 45 av 47 mb lagringsminne uten at jeg kan finne ut hvor det er brukt:P

6175006[/snapback]

1. Har ingen anelse

2. http://www.freewareppc.com/utilities/remotekeyboard.shtml

3. Kanskje du har innstalert programmer på internminnet?

Lenke til kommentar

Knust glasset? Hvis det var et beskyttelsesglass foran skjermen ville ikke touch-funksjonen fungere. Så jeg forstår ikke hvilket glass du har knust. Hvis det er snakk om touch-flaten så er det nok ganske vansklig å bytte den. Så og si umulig å finne noen som selger den iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...