rønning Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hei! Jeg holder på å lage noe grafikk-greier. Jeg bruker bilder fra forskjellige idretter og lager siluetter av de. Men jeg har et lite problem. På noen av bildene jeg bruker er det litt vanskelig å skille bakgrunnen fra personen, så kantene blir ujevne og hakkete. Noen som vet en bra måte å jevne ut kantene på slik at det blir mer smoth? Jeg bruker Adobe Photoshop CS2 takker for svar Lenke til kommentar
BMP Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Viskelær! Bruk en brush med flow på ca 1 - 4%, zoom deg godt inn og bruk en mye større pensel enn du trenger. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Ja det er det jeg har brukt, men lurte på om det var noen annen, letter måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
TKV Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 bruk blur tool på kantene. da blir det ikke hakkete Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Det er best å legge litt arbeid inn i det, det er da det blir best... Manuel brushing FTW Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Kanskje "Feather" når du klipper dem ut kan hjelpe? Hvis det bare er silhuetter du skal ha gjør det jo ikke noe om det er litt gradvis overgang (som du etterpå kan gjøre skarpere igjen). Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Selektere figur, contract selection, inversere selection og gaussian blur eller annen blur. Kan også bruke samme metode for dropshadow. Om jeg forsto spørsmålet ditt riktig... Endret 26. mai 2006 av Cirrrus Lenke til kommentar
rønning Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 takker for masse svar, jobb-pcn min har tatt kvelden for en stund, men skal se hva jeg får til etter hvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå