Amento Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Dette er altså bloggen min: Krussedull.moo.no Negativ og positiv kritikk øskes Header'en skal jeg fikse mer på, har bare ikke tid akkurat nå... Endret 25. mai 2006 av Zathardor Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Var en ting eg fort lot merke til på headern. Der det står krussedull, er teksten kantete, bruk litt blur i photoshop så blir de kantene fine Ellers syns eg det var en fin side, ikkje noe store effekter eller noe sånt Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Det var ingenting å si på her. Bortsett fra headeren. Grusom. Det er også en bit helt nederst på siden som er litt gråere enn det hvite. Du må se veldig nøye for å se det, men det er der. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 headeren er stygg vet det, La merke til det litt gråere omerådet da jeg var til en kamerat i dag. Skal fikse begge delene Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Likte ikke helt headeren, men selvsagt, finner du den fin og personlig, skal ikke noe sies på det. Siden lyste i tillegg Wordpress, og det er vel der du bør begynne hvis du vil lage noe unikt. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 jepp Hvordan fjerner jeg den Meta kategorien? Har forandret headeren. Vet ikke om den ble noe penere eller styggere Noen som har noen forslag til hvordan den kan bli bedre? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Synes den var fin. Enkel og ikke forstyrrende. Men det er en ting jeg lurer på: Skrives ikke krusedull med en s? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 vet ikke. Bryr meg egentlig ikke heller Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 vet ikke. Bryr meg egentlig ikke heller 6178503[/snapback] Gjør du virkelig ikke...? Hvis det tilfeldigvis detter innom personer med viten som er viktig for deg å få, og som også bedømmer seriøsiteten utifra korrekt språk, skal det stoppe fordi du ikke bryr deg om gramatikk. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Det er bare en liten blogg, og jeg valgte å kalle den Krussedull skrevet på den måten Whatever it was, I'm sure it was better than my plan to get out of this forum by pretending to be mad. I mean, who would have noticed another madman around here? Endret 25. mai 2006 av Zathardor Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Det er bare en liten blogg, og jeg valgte å kalle den Krussedull skrevet på den måten Whatever it was, I'm sure it was better than my plan to get out of this forum by pretending to be mad. I mean, who would have noticed another madman around here? 6178664[/snapback] Godt svar fjortentegn Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Du fjerner wp_meta() eller hva funksjonen heter. Seek and thou shalt find! codex.wordpress.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå