Steelz Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Siden telefonen har Wi-Fi innebygget, er det en smal sak å laste inn ny musikk fra PC-en din hjemme. SP5m kan nemlig koble seg til hjemmenettverket ditt og hente sanger rett fra PC-en din, uten kabler og trøblete programvare. Hvordan gjør man dette? Les forøvrig denne om temaet. Lenke til kommentar
oddity Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Du har kjøpt deg 8300, var det ikke det? Tror du kan sette opp shared folders på telefonen og pc'en akkurat som på to pc'er i samme nettverk. Selv bruker jeg the orb (orb.com) og streamer musikk/video fra datan hjemme når jeg har tilgang til trådløst nettverk. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Du har kjøpt deg 8300, var det ikke det? Tror du kan sette opp shared folders på telefonen og pc'en akkurat som på to pc'er i samme nettverk. Selv bruker jeg the orb (orb.com) og streamer musikk/video fra datan hjemme når jeg har tilgang til trådløst nettverk. 6176231[/snapback] Bestiller iallefall innen en uke:) Takk for tipset. Skal sjekke den ut. Bruker du den som fjernkontroll til datan? Lenke til kommentar
oddity Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Nei, jeg har ikke sjekka ut mulighetene for det, men til vanlig sitter nært nok datan til at jeg rekker den med hånda Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Hehe, OK. Har dedikert fjernkontroll anyway Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Du har kjøpt deg 8300, var det ikke det? Tror du kan sette opp shared folders på telefonen og pc'en akkurat som på to pc'er i samme nettverk. Selv bruker jeg the orb (orb.com) og streamer musikk/video fra datan hjemme når jeg har tilgang til trådløst nettverk. 6176231[/snapback] Mulig at dette er litt off topic, litt dumt osv. Men må jeg koble PCen til ruteren, eller kan jeg koble direkte til pcen, da den har WLAN-kort? Har du tips til guide? Skal kjøpe trådløs ruter i huset, og hadde vært kjekt å vite hvordan jeg får best utnytte av telefon, dataog trådløs ruter sammen... Lenke til kommentar
oddity Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Hvis du kobler telefonen (med usb-kalbel) til en pc som er på nett, vil du kunne surfe på nettet direkte fra telefonen. Selv har jeg en trådløs router, og det var ikke noe problem å få koblet til telefonen Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg tenkte på å hente sanger trådløst fra dataen. takk for tips! Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 Selv bruker jeg the orb (orb.com) og streamer musikk/video fra datan hjemme når jeg har tilgang til trådløst nettverk. 6176231[/snapback] Det er vel noe av det FETESTE jeg har vært borti. Sitter å streamer min egen musikk og video på dataen mens vi venter på Qtek TAKK! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg bruker totalcommander for å kopiere fra delte mapper på lokalnettet på min 9100. Forholdsvis raskt og enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå