DraZeN Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Poster i denne kategorien fordi jeg vet det henger mye folk her og jeg trenger hjelp fort. Baklykter Vurderer å handle inn nye baklykter til mx-3en min, og fant disse på ebay da til 400 kr, så har man jo toll. Hva kommer den på? Er det bare mva på 25% som er toll? Syntes nesten det virket for godt til å være sant at jeg kunne få den for 500 kr + frakt når di ligger på 3.500 i norge. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 25 % er moms. Enkleste er å ringe tollvesenet angående eventuell toll på varen. Er det en privat-selger og du er interressert i å gjøre litt halv-ulovelige greier, ber du ham merke av som gave på toll-deklarasjonen... Da skal du ikke betale noe... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hvis dere ordner betaling paa nett og sender dokumenter som eget brev saa kan han bare merke det som gave. Hvis de koster 3500 i norge saa kan du jo ogsaa spandere paa deg moms, det blir fortsatt kun 6-700 kroner, hvilket er en femtedel av prisen her til lands Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Er jo mulig bildeler er tollbelagt også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå