Gå til innhold

Spill til far i huset?


Anbefalte innlegg

Heisann, hvis pappa er så grei å kjøper et nytt skjermkort tenkte jeg å overaske han med et nytt spill, men han er ikke særlig dreven, eneste spillet han har er FLight SImulator 2002, men det har han lagt på hylle.

 

Jeg vil ikke ha noen voldelige spill, men mer et spennede som han kan kose seg litt med :p Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi har ratt og pedaler, men tror ikke han er så veeeldig interesseret i det, hva er det båtsimulator spillet du snakker om stekri88?

 

Jeg veit at han liker båter, spesielt seilbåter, finnes det noe seilbåt spill? :p

6174726[/snapback]

 

Har sett et som er laget med 3dgamestudio :p Hvis du leter litt på forumet hos www.3dgamestudio.com under showcase.

Lenke til kommentar
Bilspill med ratt! Eller så kommer det jo et STORT båtsimulator spill fra microsoft der du kan styre titanic og det meste...

6174670[/snapback]

 

Tror nok du tenker på ShipSim 2006.

Microsoft har ingenting med det spillet å gjøre.

 

Men finnes andre båtspill / simulatorer også, som f.eks.

Virtual Sailor

MotorBoat Simulator

 

Ellers har vi Ports of Call som er pappas favoritt.

Der finnes både PocXXL (du kjøper / selger skip, og frakter varer rundtom i verden med dem). Med et PocXXL lisens får du også spillet PocSim2D (Du styrer båter inn / ut av havnene istedet for at alt skjer automatisk), og PocSim3D og PocSim3D II (Du styrer båtene inn og ut fra havnene i 3D).

Lenke til kommentar

Faren min er 56 år. Han elsker C&C-serien (ikke generals da).

 

Han sitter flere timer hver dag med Red Alert 2, noe han har gjort mer eller mindre siden det kom. Samme med de tidligere spillene i serien fra og med Red Alert da han skulle se om spillet var for voldelig for meg.

Lenke til kommentar
Bilspill med ratt! Eller så kommer det jo et STORT båtsimulator spill fra microsoft der du kan styre titanic og det meste...

6174670[/snapback]

 

Tror nok du tenker på ShipSim 2006.

Microsoft har ingenting med det spillet å gjøre.

 

Men finnes andre båtspill / simulatorer også, som f.eks.

Virtual Sailor

MotorBoat Simulator

 

Ellers har vi Ports of Call som er pappas favoritt.

Der finnes både PocXXL (du kjøper / selger skip, og frakter varer rundtom i verden med dem). Med et PocXXL lisens får du også spillet PocSim2D (Du styrer båter inn / ut av havnene istedet for at alt skjer automatisk), og PocSim3D og PocSim3D II (Du styrer båtene inn og ut fra havnene i 3D).

6174876[/snapback]

 

Det var shipsim ja, hadde bare hørt det fra en kammerat og trudde det var fra MS

Lenke til kommentar
Heisann, hvis pappa er så grei å kjøper et nytt skjermkort tenkte jeg å overaske han med et nytt spill, men han er ikke særlig dreven, eneste spillet han har er FLight SImulator 2002, men det har han lagt på hylle.

 

Jeg vil ikke ha noen voldelige spill, men mer et spennede som han kan kose seg litt med :p Noen forslag?

6174509[/snapback]

 

 

POKEMON COLLOSSEUM :hmm: ........ :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...