Gå til innhold

Asus AGEIA TM PhysX P1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste spillet jeg vet til nå som dette kortet støtter er

Ghost Recon Advance Warfigth.

 

Men tester visser at dette kortet her er nesten som et beta kort , ville anbefale og vente med og kjøpe et kort som dette , da man bør vente til flere spill støtter det og at flere tester kommer :)

Lenke til kommentar

Det er også et spørsmål hvilkne fordeler de spillene som støtter det gir. Det skal ihvertfall mye til før jeg gidder å hive meg på dette.

 

Men det blir spennede å se hvordan det utvikler seg. Det har ihvertfall et større høna og egget problematikk enn hva som var tilfelle med 3Dfx og Voodoo Graphics.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar
Det er også et spørsmål hvilkne fordeler de spillene som støtter det gir. Det skal ihvertfall mye til før jeg gidder å hive meg på dette.

6174784[/snapback]

Jeg ser også på dette som et nisjeprodukt... Iallefall foreløpig, er bare et spill stom støtter det, og test resultater har da ikke sett så imponerende ut!

 

Sløsing med penger, samt plass og energi i maskinen for now....

 

 

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2759

Lenke til kommentar
Det er også et spørsmål hvilkne fordeler de spillene som støtter det gir. Det skal ihvertfall mye til før jeg gidder å hive meg på dette.

 

Men det blir spennede å se hvordan det utvikler seg. Det har ihvertfall et større høna og egget problematikk enn hva som var tilfelle med 3Dfx og Voodoo Graphics.

6174784[/snapback]

 

 

Tror veldig på at dette kommer til og bli en hit jeg. husker godt da jeg kjøpte mitt første 3dfx vodoo 1 kort med 4mb på, det var revulusjon det.

 

BTW: kampen sto ikke mellom 3Dfx og vodoo, for det er samme ak :) det var 3Dfx og 3D Labs m/Power VR. he he, dette var vel i 1996 mener jeg :)

Lenke til kommentar
Tror veldig på at dette kommer til og bli en hit jeg. husker godt da jeg kjøpte mitt første 3dfx vodoo 1 kort med 4mb på, det var revulusjon det.

Voodoo Graphics hadde også en killer applikasjon med GLQuake og det var en ganske smal sak å enable akselering av 3D grafikk med automatisk fordel av bilinear filtering og høyere oppløsning (også på eksisterene spill) som hevet grafikk kvaliteten betraktelig. PPU vil også få en konkurranse med GPGPU og multi-core CPU'er.

Dette er ikke så veldig sammenlignbart med 3Dfx's Voodoo Graphics.

 

BTW: kampen sto ikke mellom 3Dfx og vodoo, for det er samme ak :) det var 3Dfx og 3D Labs m/Power VR. he he, dette var vel i 1996 mener jeg :)

6174947[/snapback]

Jeg er klar over at Voodoo Graphics var et produkt av 3Dfx.. dem hadde heller ingen reel konkurranse på den tiden.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...