zulo Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hei Jeg er ganske nyutdannet med stor interesse for programmering og hadde i utgangspunktet kun interesse for programmeringsjobber. Har nå blitt ansatt som konsulent i et lokalt it-firma for å hjelpe dem med prosjekter. Dette er et firma som driver med it-drift og forskjellige prosjekter på nettverk/drift osv.. Det jeg lurer på er hva som er normal lønn i et slikt firma der du jobber med egentlig alt mulig bortsett fra programmering da..alt fra drift av nettverk/prosjekter som går på oppretting av nettverk til reparering av pcer. Jeg ble ansatt som konsulent men har fått god tilbakemelding og de har egentlig sagt at jeg får et tilbud om fast jobb. Hva er normal lønn i et slikt miljø og er det egentlig stor forskjell i lønn på programmeringsjobber og slike jobber? Har 145kr timen nå som konsulent-ansatt og de sa det var nybegynnerlønn. Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Lønn avhenger som regel av bakgrunn og ansvar, samt offentlig eller privat. For IT-folk i privat sektor som var under 25 år var snittlønnen 1.1 2006 280 000,- i min fagorganisasjon (17 registrerte lønnstakere). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå